زیباترین افسر پلیس

تیونینگ ویژه تک‌آرت روی پورشه 911 تارگا

8 آذر 1400 18:09

تک‌آرت - TechArt - نامی آشنا در دنیای تیونینگ است، که اغلب به خاطر طیف گسترده پورشه‌های سفارشی خود شناخته می‌شود. آن‌ها باز هم سراغ یک پروژه داغ رفته‌اند؛ پورشه 911 پلیس.

ترکیب‌‌بندی رنگی آن براساس رنگ‌های استاندارد پلیس آلمان است. نشان رسمی Polizei با پس‌زمینه رنگ‌های آبی، زرد و نقره‌ای دقیقاً به همین خاطر روی آن دیده می‌شود.مانند پروژه‌های قبلی، این‌بار نیز تک‌آرت با همکاری موسسه تجهیزات پلیسی Tune it Safe پورشه 911 را طراحی کرده است. این خودرو بر اساس 911 تارگا 4 آخرین نسل یعنی 992 ساخته شده است.

همانطور که انتظار می‌رود، این سوپراسپرت تنها برای جذابیت‌های بصری ساخته نشده است. چراکه ترکیب‌‌بندی رنگی آن براساس رنگ‌های استاندارد پلیس آلمان است. نشان رسمی Polizei با پس‌زمینه رنگ‌های آبی، زرد و نقره‌ای دقیقاً به همین خاطر روی آن دیده می‌شود. چراغ پلیسی روی سقف و چراغ‌های LED اضافی روی کاپوت نیز از الزامات یک خودروی پلیس آلمانی است که روی آن تعبیه شده است.

تیونینگ ویژه تک‌آرت روی پورشه 911 تارگا

این خودرو هم‌چنین به کیت آیرودینامیکی سفارشی تک‌آرت نیز مجهز شده است، که شامل اسپلیتر جلو، هواکش‌های جدید، رکاب جدید، دیفیوزر عقب و یک اسپویلر متوسط در بخش انتهایی می‌شود. رینگ‌های جدید 911 تارگا 4 نیز از نوع ابداعی تک‌آرت مدل Formula V با رنگ مشکی متضاد هستند. این به‌روزرسانی بصری با آرم TechArt که جایگزین حروف اصلی اصلی Porsche شده‌اند، تکمیل شده است.

از نظر ارتقا مکانیکی، تک‌آرت هیچ تغییری در پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ آن ایجاد نکرده است. این یعنی هم‌چنان شاهد همان خروجی 380 اسب‌بخاری با 450 نیوتن‌متر گشتاور هستیم. با این حال شرکت می‌گوید با اصلاح سیستم تعلیق، ارتفاع سواری را تا 40 میلی‌متر کاهش داده تا دینامیک خودرو بیشتر شود.

تیونینگ ویژه تک‌آرت روی پورشه 911 تارگا

در داخل کابین، اول از همه فرمان دست‌‌ساز تک‌آرت به چشم می‌آید. استفاده از چرم سوراخ‌دار با طرح پرچم آبی روی تکیه‌گاه‌ها، رودری‌ها، کنسول مرکزی و صندلی‌ها به همه یادآوری می‌کند که این 911 یک خودروی در حال انجام وظیفه است. البته طبیعی است که داخل اتاق تجهیزات ویژه برای کار با چراغ‌های گردان و آژیر نیز وجود داشته باشد.

پورشه 911 تارگا 4 پلیس به زودی در نمایشگاه Essen آلمان رونمایی می‌شود.

دیدگاه کاربران
Arna 1400/9/12
عالیییییییی
پاسخ
0
0
0