عرضه نسخه پلاگین هیبرید در اروپا

بروزرسانی جیپ رانگلر برای 2022

19 آذر 1400 12:08

شرکت جیپ تصمیم دارد از سال 2022، مدل رانگلر را تنها به صورت پلاگین هیبرید در اروپا عرضه کند. خودروساز آمریکایی در اوایل سال جاری از برنامه خود برای قطع عرضه نسخه دو در رانگلر در اروپا خبر داده بود چراکه استانداردهای جدید آلایندگی، امکان ادامه عرضه این خودرو با پیشرانه درون­‌سوز را ناممکن کرده است.

ارائه رانگلر پلاگین هیبرید، بخشی از برنامه جهانی جیپ برای فروش 70 درصد محصولات خود با نیروی کمکی برقی تا سال 2025 است.مشتریان اروپایی از این پس می‌­توانند رانگلر 4 در 4xe پلاگین هیبرید را برای سفرهای ماجراجویانه خریداری کنند. ارائه رانگلر پلاگین هیبرید، بخشی از برنامه جهانی جیپ برای فروش 70 درصد محصولات خود با نیروی کمکی برقی تا سال 2025 است.

رانگلر 4xe پلاگین هیبرید به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر بنزین­‌سوز و دو موتور برقی مجهز شده است، که 375 اسب­‌بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می‌­دهد. شعاع حرکتی این خودرو در حالت برقی نیز 50 کیلومتر اعلام شده است.

در کنار امکانات قبلی این خودرو یعنی پایش نقطه کور، دوربین دید عقب و دستیار پارک جلو و عقب، اکنون موارد بیشتری شامل نوربالای خودکار، هشدار برخورد با دستیار ترمز و کروزکنترل تطبیق‌­پذیر هم به این شاسی‌­بلند آمریکایی اضافه شده است. شیشه جلو از برند گوریلا گلس در تریم روبیکان استاندارد بوده ولی در تریم ساهارا با پرداخت مبلغ بیشتر نصب می­‌شود.

جیپ رانگلر نسخه پلاگین هیبرید در اروپا 2022

نقره­‌ای متالیک Zynith هم رنگ تازه استاندارد این خودروست، که در کنار دو رنگ سفارشی یعنی Gobi و Tuscadero قرار می‌­گیرد. امکان سفارش Tuscadero از ماه ژانویه 2022 فراهم خواهد شد، درحالی‌که Gobi را می‌­توان از تابستان 2022 انتخاب کرد.

سقف تاشوی Sunrider، ویژگی تازه قابل سفارش برای جیپ خواهد بود. البته نسخه­‌های قبلی شامل سقف فلزی سه تکه، پارچه‌­ای، پارچه­‌ای برقی و چیدمان بدون سقف نیز همچنان در دسترس مشتریان قرار دارد.

جیپ رانگلر نسخه پلاگین هیبرید در اروپا 2022

ثبت سفارش جیپ رانگلر 4 در 4xe پلاگین هیبرید از حالا در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، بلژیک و صربستان آغاز شده است و ظرف ماه دسامبر، کشورهای بیشتری هم به این فهرست اضافه خواهد شد.

دیدگاه کاربران