تیونینگ خاص برای اوروس، کالینان و G کلاس

سبد پر و پیمان منصوری برای اماراتی‌ها

13 دی 1400 16:13

اگر به دنبال خرید خودرویی خاص با تجهیزات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستید و البته قیمت آن برایتان اهمیتی ندارد، کافی است نگاهی به محصولات جدید منصوری بیاندازید تا گزینه مدنظرتان را پیدا کند.

این تیونر ایرانی‌الاصل سه خودروی ویژه موسوم به Special UAE را برای مشتریان اماراتی در نظر گرفته است.تغییرات خیره‌کننده منصوری روی رولزرویس کالینان، لامبورگینی اوروس و مرسدس‌بنز G کلاس بهترین مثال برای این مورد است.

نسخه‌های ویژه منصوری در نمایندگی جدید دبی به مساحت 800 متر مربع به نمایش درمی‌آید که گنجایش حضور 20 خودرو را دارد. این تیونر ایرانی‌الاصل سه خودروی ویژه موسوم به Special UAE را برای مشتریان اماراتی در نظر گرفته است.

با رولزرویس کالینان شروع می‌کنیم. خودرویی که برای توسعه آن از یک کیت بدنه کامل استفاده شده است. در بخش جلو یک اسپلیتر ویژه نصب شده و نمای روبرویی آن را پایین‌تر از حد استاندارد باشد. گلگیرها نیز به کلی تغییر شکل یافته‌اند. حالا روی این شاسی‌بلند فوق لوکس ورودی‌های هوای بزرگ‌تری دیده می‌شود. برجسته‌تر شدن رکاب‌ها نیز باعث درشت‌تر شدن چهره آن شده است. در قسمت انتهایی یک اسپویلر سقفی و یک دیفیوزر عظیم‌الجثه و البته اگزوزهایی دوبل دیده می‌شوند.

اغلب قطعات استفاده شده در رولزرویس جدید چیزی شبیه به سنگ گرانیت از آب درآمده‌ است. استفاده از تم گرافیکی سنگی روی یک شاسی‌بلند فوق لوکس ایده خاصی است، که فقط از پس تیونر عجیبی مانند منصوری برمی‌آید. بنابراین نباید تعجب کرد، که روی کالینان جدید رینگ‌های 24 اینچی فوق عریض نصب شده است.

رولزرویس کالینان منصوری نسخه 50 سالگی امارت

شاید کمی عجیب به نظر بیاید ولی تریم سنگ در داخل اتاق نیز دیده می‌شود. از فرمان و داشبورد گرفته تا رودری‌ها و پادری‌ها.

منصوری می‌گوید کالینان جدیدی که برای بازار امارات در نظر گرفته از نظر فنی نیز پیشرفت‌هایی را تجربه کرده است. بد نیست بدانید این خودرو اکنون می‌تواند 610 اسب‌بخار قدرت و 950 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. اگرچه که هنوز اطلاعاتی از عملکرد میدانی آن در دست نیست.

مانند همیشه شرکت هیچ توضیحی درباره قیمت این خودرو ارائه نکرده است. فقط می‌دانیم که قیمت پایه مدل استاندارد این خودرو 300 هزار دلار است.

لامبورگینی اوروس منصوری نسخه 50 سالگی امارت

خودروی بعدی لامبورگینی اوروس Special UAE با پکیج تیونینگی است که اکنون می‌تواند 880 اسب‌بخار بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

سومین خودرو مرسدس‌بنز G کلاس است که قدرت آن به 850 و گشتاورش به 1000 نیوتن‌متر رسیده است. نکته جالب درباره شاسی‌بلندهای مرسدس‌بنز و لامبورگینی طراحی مشابه بدنه آنها با رولزرویس کالینان است.

دیدگاه کاربران