تمایز بیشتر با کیت بدنه کربنی و رنگ‌های خاص

تیونینگ پورشه 911 توسط تاپ‌کار دیزاین

19 دی 1400 16:21

کمپانی تیونینگ TopCar Design، پورشه 911 را با اعمال تغییرات و اصلاحاتی خاص عرضه خواهد کرد، خودرویی که Stinger GTR Limited Carbon Edition نام دارد و تنها به تعداد 13 دستگاه ساخته می‌شود.

سفارش کیت بدنه فیبرکربنی 113,185 دلار خرج دارد؛ و افزودن رنگی به فیبرکربن (مانند این پورشه قهوه‌ای رنگ) 28,250 دلار به قیمت نهایی اضافه می‌کند.هفتمین نسخه از این خودرو با رنگ قهوه‌ای ساخته شده که ظاهری منحصربه‌فرد دارد. به نمای بیرونی آن یک کیت کامل بدنه فیبرکربنی با رنگ شکلاتی اضافه شده و قسمت‌های جدیدی نیز مانند کاپوت مجهز به اسپویلر پایین شیشه جلو، هواکش‌های روی گلگیرهای جلو و رکاب‌های جانبی با دندانه، وجود دارد.

در قسمت عقب خودرو و روی در موتور، اسپویلری از جنس فییرکربن تعبیه شده است. یک دیفیوزر بزرگ با دهانه‌های ذوزنقه‌ای شکل برای سیستم اگزوز Kline نیز به چشم می‌خورد. هنگامی که قسمت بار جلویی باز می‌شود، پنل‌های داخلی با طرح فیبرکربن و رنگ قهوه‌ای پدیدار می‌شوند که تداعی کننده چوب گردو هستند.

در حالت کلی، کمپانی TopCar Design تعداد 84 قطعه جدید را به این پورشه 911 اضافه کرده است. هر عنصر فییرکربنی از چهار لایه تشکیل شده است؛ خارجی، داخلی و دو لایه ساختاری.

تیونینگ پورشه 911 توسط تاپ‌کار دیزاین

داخل کابین نیز رنگ قهوه‌ای به کار برده شده است؛ در قسمت‌هایی مانند تکیه‌گاه صندلی‌ها و داشبورد، رنگ قهوه‌ای به سمت مسی متمایل می‌شود و در کنار انبوهی از فیبر کربن، قرار می‌گیرد.

کیت بدنه فیبرکربنی 113,185 دلار قیمت دارد؛ گزینه‌های بسیاری نیز برای افزودن به آن در دسترس است؛ برای مثال، افزودن رنگی به فیبرکربن (مانند این پورشه قهوه‌ای رنگ) 28,250 دلار، ارتقا داخلی 39,550 دلار، مجموعه‌ای از رینگ‌ها 9,040 دلار و سیستم اگزوز تیتانیومی Akrapovič  و یا Inconel Kline مقدار 7,345 دلار به قیمت اصلی اضافه می‌کند.

تیونینگ پورشه 911 توسط تاپ‌کار دیزاین

این مقدار قابل‌توجه، تنها برای اصلاحات و تغییرات ظاهری است و در عملکرد فنی پورشه 911 هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد. اما با توجه به این که TopCar Design تنها 13 دستگاه از این سفارشات را قبول می‌کند، با خرید آن یک خودروی کاملاً منحصربه‌فرد سوار خواهید شد.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران