• لباس جديد مدليستا براي لکسوس LX
  • لباس جديد مدليستا براي لکسوس LX

ظاهری خشن برای شاسی‌بلند لوکس ژاپنی

لباس جدید مدلیستا برای لکسوس LX

24 دی 1400 17:16

چهارمین نسل از لکسوس LX با مدل 2022 در ماه اکتبر درحالی معرفی شد که باوجود برخی تغییرات فنی، تحول چندانی در طراحی ظاهری آن اتفاق نیفتاده است.

این پکیج تنها تغییرات ظاهری را دربرگرفته و هیچگونه پیشنهادی برای فضای داخلی و یا بخش فنی لکسوس LX ارائه نکرده است.اما با شروع سال جدید میلادی، تیونر زیرمجموعه تویوتا یعنی مدلیستا زمان را برای اعمال تغییر بر لکسوس LX هدر نداده و یک کیت بدنه جدید برای آن پیشنهاد کرده است. هرچند که قطعات این مجموعه تحولات اساسی برای LX به همراه نداشته است، اما افزایش خشونت ظاهری آن را نمی­‌توان کتمان کرد.

قطعات الحاقی به سپرهای جلو و عقب که در بخش عقب فرمی همچون باله دارد، جزئیات نقره­‌ای از جنس استیل ضدزنگ و رینگ‌های 22 اینچی آلومینیومی، تغییرات درنظرگرفته شده برای لکسوس LX توسط مدلیستا است. این پکیج تنها تغییرات ظاهری را دربرگرفته و هیچگونه پیشنهادی برای فضای داخلی و یا بخش فنی لکسوس LX ارائه نکرده است.

لکسوس LX در ایالات متحده با پیشرانه 3.5 لیتری توئین توربو شش سیلندر به فروش می­‌رسد، که 409 اسب­‌بخار قدرت و 650 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد. استفاده از پلتفرم و فناوری جدید، کاهش 200 کیلوگرمی وزن نسل جدید لکسوس LX را به همراه آورده، درحالی‌که زوایای ورود و خروج بدون تغییر باقیمانده است.

لکسوس LX در سه ماهه اول سال 2022 وارد نمایندگی­‌های این شرکت در ایالات متحده خواهد شد. بنابراین افرادی که خواهان تغییر ظاهر خودرویشان باشند می‌­توانند از این زمان به مدلیستا مراجعه کنند. همانطور که قبلا اشاره شد، تغییرات پیشنهادی مدلیستا چندان وسیع نیست اما همین مجموعه را می‌توانیم به عنوان نقطه شروع درنظر بگیریم و امیدوار باشیم که در آینده با تغییرات بیشتر برای ظاهر و مشخصات فنی این خودرو همراه شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران