• فورد برانکو با الهام از مدل مخصوص پاپ
  • فورد برانکو با الهام از مدل مخصوص پاپ

استفاده از یک رنگ خاص بعد از 56 سال

حراج فورد برانکو با الهام از مدل مخصوص پاپ

9 بهمن 1400 15:13

سال 1979 فورد برای مراسم دیدار پاپ ژان پل دوم، رهبر کاتولیک‌های جهان یک برانکو XLT ویژه را تدارک دید. خودرویی که از قسمت انتهایی خود محلی برای ورود راحت‌تر پاپ داشت. اکنون در مدل 2021 این شاسی‌بلند که به اسم First Edition شناخته می‌شود، اگرچه دیگر پله‌هایی در عقب وجود ندارد، اما هم‌چنان به روش‌های دیگر به برانکو نسل دوم ادای احترام کرده است.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های خاص این خودرو رنگ سفید ویمبلدون است، که پیش‌تر روی هیچ یک از تریم‌های موجود برانکو دیده نشده.یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های خاص این خودرو رنگ سفید ویمبلدون است، که پیش‌تر روی هیچ یک از تریم‌های موجود برانکو دیده نشده. این دقیقاً همان رنگی است که 56 سال پیش هم روی این خودرو قرار گرفته بود. رنگ سفید بدنه به خوبی با رینگ‌های فولادی و در ظاهر قدیمی آن مطابقت دارد.

در بخش جلوی خودرو می‌توان سپر چندتکه، گارد فلزی و جلوپنجره توری را دید که به طرزی نمادین سر جای خود قرار گرفته‌اند. برای ایجاد یک جلوه متضاد، فورد برای این خودرو از گرافیک قرمز موسوم به Rapid استفاده کرده که در پایین درها البته برچسب روی کاپوت دیده می‌شود. نماد Pope Francis Center نیز به خوبی ماهیت خودروی پاپ بودن برونکوی فوق را نمایش می‌دهد.

فورد برانکو با الهام از مدل مخصوص پاپ

شاید این‌طور به نظر بیاید که استفاده از قطعات معمولی آن را شبیه تیپ پایه برانکو LE کرده است، ولی درواقع چراغ‌های LED روی سقف می‌گوید که با خودرویی متفاوت طرف هستیم.

داخل کابین صندلی‌های دورنگ با همان سفید ویمبلدون دیده می‌شود. استفاده اغراق‌آمیز از حروف بزرگ BRONCO نیز خاص بودن آن را بار دیگر تاکید می‌کند.

فورد برانکو با الهام از مدل مخصوص پاپ

قرار است این خودرو توسط حراجی برت-جکسون در رویداد سالانه خود به بالاترین قیمت به فروش برسد. تمام عواید حاصل از فروش فورد برانکو ویژه پاپ به مرکز پاپ فرانیس دیترویت به منظور حمایت از بی‌خانمان‌ها اعطا می‌شود.

دیدگاه کاربران