• تريم High Tide از جيپ رانگلر 2022

آماده برای حرکت در سواحل

معرفی تریم High Tide از جیپ رانگلر 2022

20 بهمن 1400 10:24

رانگر روبیکان 392 در سال گذشته از سوی شرکت جیپ معرفی شد. این خودرو که 470 اسب‌­بخار قدرت دارد، در سال 2022 با تریم جدید High Tide به استقبال خریداران آمده است.

High Tide500 دستگاه نخست از تریم High Tide به عنوان سری ویژه از این خودرو به نشان Beach در کنار کاپوت مزین می­‌شود که براساس تریم اسپرت S شکل گرفته، در همان اولین نگاه به واسطه رنگ زرد High Velocity بدنه قابل شناسایی است. ولی فهرست بروزرسانی این مدل، موارد بسیار بیشتری را دربرگرفته که شامل سقف فلزی همرنگ بدنه، چراغ‌های LED جلو، ریل سقفی، شیشه جلو گوریلا گلس و نشان High Tide در کنار کاپوت می­‌شود.

پکیج اکستریم ریکان شامل تایرهای 35 اینچی بی­‌اف گودریچ، رینگ‌های 17 اینچی، ضریب اکسل عقب 4.56، افزایش 3.8 سانتی‌متری ارتفاع، لبه عریض گلگیرها و کیت تعویض تایر نیز در تریم High Tide به صورت استاندارد نصب می‌شود.

جیپ رانگلر 2022

غیر از رنگ جدید، تریم High Tide را با یکی از چهار رنگ آبی Hydro، مشکی، سفید Bright و خاکستریStingGray نیز می‌­توان سفارش داد. لازم به‌ذکر است که رنگ زرد High Velocity برای برخی نسخه­‌های دیگر رانگلر یعنی 392 و 4xe با پرداخت 395 دلار قابل سفارش خواهد بود.

500 دستگاه نخست از تریم High Tide به عنوان سری ویژه از این خودرو به نشان Beach در کنار کاپوت مزین می­‌شود. قیمت پایه تریم High Tide از جیپ رانگلر روبیکان برابر با 50,835 دلار تعیین شده است.

شرکت جیپ از همین حالا برای ثبت سفارش تریم High Tide آمادگی دارد اما تحویل به مشتریان در اواخر ماه آوریل و همزمان با برگزاری رویداد Jeep Beach آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران