• جيلي بين‌روي Cool
  • جيلي بين‌روي Cool
  • جيلي بين‌روي Cool
  • جيلي بين‌روي Cool
  • جيلي بين‌روي Cool

چهره و پیشرانه جدید برای سدان چینی

معرفی جیلی بین‌روی Cool

23 اسفند 1400 13:28

دنبال­‌کنندگان اخبار خودروهای چینی احتمالاً با جیلی بین‌روی آشنا هستند، خودرویی سدانی که روی پلتفرم مشترک با کراس‌اور Coolray شکل گرفته است و نخستین بار در سال 2018 رونمایی شد. اکنون نسخه جدیدی از این خودرو با لقب Cool و برخی تغییرات ظاهری و فنی در چین معرفی شده است.

مهمترین تغییر جیلی بین‌روی Cool در زیر کاپوت آن قرار گرفته است، جایی که پیشرانه چهار سیلندر و توربوشارژ بنزین‌­سوز BHE15 با حجم 1499 سی‌­سی و 181 اسب­‌بخار قدرت نصب شده است.غیر از چراغ‌های LED، باید به سایر موارد یعنی اجزای قرمز در سپرها و رکاب جانبی، رینگ‌های 17 اینچی اسپرت، باله عقب و خروجی دوگانه اگزوز به عنوان تغییرات ظاهری نسخه Cool اشاره کرد. بد نیست بدانید که نصب سپرهای جدید، باعث افزایش 30 میلی‌متری طول بدنه شده و اندازه آن را به 4.71 متر رسانده است.

در کابین جیلی بین‌روی Cool با صفحه پشت آمپر 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی لمسی با پشتیبانی از تنظیمات تهویه مطبوع و اهرم تعویض دنده جدید روبرو هستیم. در تریم‌های بالاتر، نورپردازی داخلی با امکان انتخاب 72 رنگ نیز پیش‌­بینی شده است.

اما شاید مهمترین تغییر جیلی بین‌روی Cool در زیر کاپوت آن قرار گرفته است، جایی که پیشرانه چهار سیلندر و توربوشارژ بنزین‌­سوز BHE15 با حجم 1499 سی‌­سی و 181 اسب­‌بخار قدرت نصب شده است. این پیشرانه به عنوان نخستین محصول مشترک ولوو و جیلی طراحی شده و قرار است در خودروهای هر دو برند مورد استفاده قرار گیرد.

جیلی بین‌روی Cool

نسخه استاندارد از جیلی بین‌روی به پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ مجهز شده، که 141 اسب‌­بخار قدرت تولید می‌کند و نسبت به پیشرانه جدید، از فناوری قدیمی­‌تری برخوردار است.

پیشرانه جیلی بین‌روی Cool نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.

جیلی بین‌روی Cool

جیلی بین‌روی Cool در ماه آوریل و در جریان نمایشگاه خودرو پکن به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. قیمت این مدل هنوز اعلام نشده است، ولی نسخه استاندارد جیلی بین‌روی با قیمت 12.600 الی 17.400 دلار به فروش می­‌رسد.

دیدگاه کاربران