• رنجرور ولار HST
  • رنجرور ولار HST
  • رنجرور ولار HST
  • رنجرور ولار HST

تغییرات جزئی برای زیبایی بیشتر

معرفی رنجرور ولار HST

28 فروردین 1401 10:39

رنجرور ولار در حالت استاندارد نیز چهره زیبایی دارد، اما شرکت لندرور به عنوان سازنده این خودرو، قصد دارد با معرفی دو نسخه جدید HST و Edition، زیبایی محصول خود را افزایش دهد.

قطعات مشکی، رینگ‌های 21 اینچی پنج پره مشکی براق و رنگ انحصاری خاکستری Arroios از ویژگی‌های متفاوت رنجرور ولار HST است.این امر به یاری نصب قطعات مشکی اتفاق افتاده بدین صورت که تریم R-Dynamic S از رنجرور ولار به عنوان نقطه شروع انتخاب شده و پکیج Black Pack به همراه سقف مشکی و شیشه­‌های دودی به آن اضافه شده است. این‌ها در کنار رینگ‌های 21 اینچی پنج پره مشکی براق و تمام رنگ‌های قابل سفارش برای بدنه رنجرور ولار قرار می‌­گیرد، ضمن ­این‌که یک رنگ انحصاری برای HST یعنی خاکستری Arroios  هم موجود است.

در فضای کابین HST با روکش جیر برای بالای داشبورد و فرمان مواجه هستیم، درحالی‌که سقف شیشه‌­ای پانوراما با قابلیت بازشو به همراه سیستم تعلیق تطبیق‌­پذیر نیز به صورت استاندارد در این خودرو نصب شده است.

رنجرور ولار HST

تنها پیشرانه قابل انتخاب برای رنجرور ولار HST، نسخه شش سیلندر توربوشارژ با کد P400 است، که 395 اسب‌­بخار قدرت تولید می­‌کند. البته مشتریان اهل بریتانیا می‌­توانند، پیشرانه توربودیزل D300 با 296 اسب­‌بخار قدرت را نیز انتخاب نمایند.

رنجرور ولار HST با قیمت پایه 80,350 دلار در ایالات متحده قابل سفارش است.

اما بشنوید از رنجرور ولار Edition که در اروپا، بریتانیا و چین عرضه می­‌شود. همچون HST، مواردی همچون سقف مشکی، پکیج Black Pack، رینگ‌های 20 اینچی مشکی براق و شیشه­‌های دودی برای ولار Edition نیز درنظر گرفته شده، اما دستیار صوتی آمازون الکسا با قابلیت کنترل مسیریاب و برخی عملکردهای خودرو نیز قابل سفارش است.

رنجرور ولار HST

صرف‌نظر از این دو تریم سفارشی، رنجرور ولار برای سال جدید مورد بروزرسانی قرار گرفته و مواردی شامل نسخه جدید سیستم اطلاعات سرگرمی و دو پیشرانه 3 لیتری با 335 یا 395 اسب­‌بخار قدرت را به همراه دارد. سیستم تصفیه هوا و کاهش فعال صدا نیز برای این خودرو قابل سفارش است.

دیدگاه کاربران