• بازسازي آستين هيلي - Austin Healey restomod by Caton
  • بازسازي آستين هيلي - Austin Healey restomod by Caton
  • بازسازي آستين هيلي - Austin Healey restomod by Caton
  • بازسازي آستين هيلي - Austin Healey restomod by Caton
  • بازسازي آستين هيلي - Austin Healey restomod by Caton
  • بازسازي آستين هيلي - Austin Healey restomod by Caton
  • بازسازي آستين هيلي - Austin Healey restomod by Caton
  • بازسازي آستين هيلي - Austin Healey restomod by Caton

یک بازسازی ملایم با قیمتی سهمگین

بازسازی آستین هیلی توسط Caton

31 فروردین 1401 19:24

اگر شما مالک یکی از نسخه‌های استثنایی آستین Healy باشید، احتمالاً تمایل خواهید داشت تا برای بازساری خودروی خود آن را به دستان Caton بسپارید، تا این خودروی اسپرت نمادین را احیا کند. جدیدترین پروژه به‌روزرسانی خودروی فوق سر و صدای زیادی به پا کرده است.

تنها 25 دستگاه از این آستین هیلی ساخته خواهد شد، که براساس نسخه معروف 100/4 BN1 طراحی شده است.رستوماد جدید تنها شامل 25 دستگاه آن هم به صورت دست‌ساز خواهد بود، که براساس نسخه معروف 100/4 BN1 طراحی شده است، که بین سال‌های 1953 تا 1955 فروخته می‌شد. این خودروها توسط همان تیمی که مسئول توسعه طراحی بدنه جگوار D-Type و XKSS هستند، طراحی می‌شوند.

قدرت آستین هیلی جدید که از یک پیشرانه 3 لیتری چهار سیلندر تامین می‌شود، 185 اسب‌بخار با 264 نیوتن‌متر گشتاور برآورد شده است. این ممکن است با استانداردهای خودروهای اسپرت امروزی چندان هم دندان‌گیر نباشد، ولی باید اشاره کنیم که این محصول فقط 920 کیلوگرم وزن دارد.

بازسازی آستین هیلی - Austin Healey restomod by Caton

هیلی جدید از پوسته استاندارد پیشرانه استفاده می‌کند، ولی تقریباً همه‌چیز دیگر آن بازسازی شده است. مهندسان با نصب کاربراتورهای بزرگ‌تر، میل‌لنگ فولادی و پیستون‌های جدید تغییراتی بزرگی ایجاد کرده‌اند. علاوه‌براین‌ها، این رودستر زیبای انگلیسی دارای اگزوزهای جانبی و گلگیرهای آلومینیومی در قسمت جلوی خود است.

نیروی این پیشرانه توسط جعبه‌دنده‌ 5 سرعته دستی منتقل می‌شود. نکته اینجاست که گیربکس جدید جایگزین نسخه قدیمی‌تر 3 سرعته با اووردرایو شده است. شرکت بازسازی خودروهای کلاسیک Caton می‌گوید با تغییراتی که روی ساختار جعبه‌دنده و انتقال قدرت ایجاد شده، آستین هیلی را تبدیل به یک اسپرت کاربردی‌تر کرده است.

بازسازی آستین هیلی - Austin Healey restomod by Caton

شیشه جلوی این خودرو برای محافظت بیشتر در برابر باد، کمی بالاتر قرار گرفته اما هیچ سقفی برای آن وجود ندارد. جالب آنکه راننده هیچ سیستم گرمایشی و یا صوتی را نیز نخواهد داشت.

قابل پیش‌بینی است که این پروژه اصلاً ارزان نخواهد بود. پروژه نهایی برای مشتری‌اش 616 هزار دلار آب می‌خورد.

قیمت خودرو
دیدگاه کاربران