• هاوال بيگ داگ نسخه Hunting Edition
  • Haval Big Dog Hunting Edition
  • هاوال بيگ داگ نسخه Hunting Edition
  • هاوال بيگ داگ نسخه Hunting Edition

دیفرانسیل جلو اما برای طرفداران آفرود!

معرفی هاوال بیگ داگ نسخه Hunting Edition

21 اردیبهشت 1401 14:00

شرکت هاوال با معرفی نسخه Hunting Edition از مدل بیگ داگ، سعی دارد توجه طرفداران خودروهای بیراهه‌­نورد را به سوی این خودرو جلب نماید.

با توجه به آن‌که هدف از عرضه هاوال بیگ داگ Hunting Edition، ارائه نسخه‌ای مناسب برای بیراهه‌­نوردی اعلام شده، عرضه این خودرو به صورت دیفرانسیل-جلو کمی عجیب به نظر می­‌رسد.هاوال بیگ داگ Hunting Edition به واسطه برخی موارد همچون طراحی متفاوت سپرها، جلوپنجره جدید، رینگ‌های بزرگتر، باله در انتهای سقف و قطعات الحاقی روی گلگیرها، از نسخه استاندارد این خودرو متمایز شده است.

هاوال بیگ داگ که از سال 2020 وارد بازار چین شده، با دو پیشرانه توربوشارژ 1.5 یا 2 لیتری قابل انتخاب است. در نمونه اول، 169 اسب­‌بخار قدرت به محور جلو منتقل می‌­شود، درحالی‌که مدل دوم، 211 اسب­‌بخار قدرت را بسته به سفارش خریدار به محور جلو یا تمام چرخ‌ها انتقال می‌­دهد.

صرف‌نظر از پیشرانه، جعبه‌دنده 7 سرعته DCT تنها گزینه قابل انتخاب است.

با توجه به آن‌که هدف از عرضه هاوال بیگ داگ Hunting Edition، ارائه نسخه‌ای مناسب برای بیراهه‌­نوردی اعلام شده، عرضه این خودرو به صورت دیفرانسیل-جلو کمی عجیب به نظر می­‌رسد.

Haval Big Dog Hunting Edition

هاوال بیگ داگ در بازار چین با قیمت 17,880 الی 24,140 دلار به فروش می‌رسد. نسخه Hunting Edition از هاوال بیگ داگ هم در ماه آینده میلادی وارد بازار چین خواهد شد.

دیدگاه کاربران