• کالسکه مرسدس‌ AMG
  • کالسکه مرسدس‌ AMG
  • کالسکه مرسدس‌ AMG
  • کالسکه مرسدس‌ AMG
  • کالسکه مرسدس‌ AMG
  • کالسکه مرسدس‌ AMG

299 نسخه، هرکدام 1200 دلار

کالسکه مرسدس‌ AMG برای والدین ثروتمند

9 خرداد 1401 14:33

تصور کنید که در حال هل دادن کودک خود درون کالسکه‌ای از برند AMG آن هم به صورت نسخه محدود هستید. داریم درباره یک مدل واقعی به اسم GT Stroller صحبت می‌کنیم که فقط قرار است 299 نسخه از آن تولید شود.

کالسکه مرسدس‌ AMG دارای چرخ‌هایی با قابلیت تنظیم و قفل و البته سیستم تعلیق هستند که در صورت حرکت روی مسیرهای ناهموار، کودک هم‌چنان راحت بماند. همانطور که از نامش پیداست این کالسکه قرار است با کوپه چهار در AMG GT هم‌خوانی داشته باشد. محصول فوق را شرکت معروف Hartan می‌سازد. هارتان پیش‌تر مدل‌هایی در رنگ نقره‌ای و مشکی را تولید کرده بود. اما کالسکه جدید به صورت عرضه محدود با رنگ قرمز روشن و با پارچه‌ای ژاکارد مشکی روی سایبان معرفی شده است.

دسته با چرم مشکی و دوخت قرمز تزئین شده است. محل قرارگیری کودک نیز از جنس میکروفیبر دینامیکا در نظر گرفته شده که مرسدس آن را روی صندلی‌ خودروهای خود قرار می‌دهد. طراحی کردن یک کیسه ذخیره‌سازی با رنگ هم‌سان نیز ایده‌ای کاربردی برای والدین به حساب می‌آید.

نکته حیرت‌انگیز درباره این کالسکه چرخ‌هایش است که شبیه آنچه روی AMG GT می‌بینیم، طراحی شده است. کالسکه مرسدس‌ AMG دارای چرخ‌هایی با قابلیت تنظیم و قفل و البته سیستم تعلیق هستند که در صورت حرکت روی مسیرهای ناهموار، کودک هم‌چنان راحت بماند. 

Mercedes AMG GT Pushchair From Hartan

کمربند 5 نقطه‌ای با قفل مغناطیسی و قابلیت تنظیم ارتفاع روی دسته از جمله دیگر امکانات محصول فوق هستند.

کالسکه مرسدس‌ AMG در چندین ساختار قابل تنظیم است. از نشستن کودک تا دراز کشیدن همگی با یک دکمه قابلیت انتخاب دارند. این کالسکه به اندازه‌ای جمع می‌شود که به راحتی می‌تواند در پشت یک کوپه چهار درب AMG GT قرار بگیرد.

این مدل از ماه آینده در اروپا در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود قیمت پایه این کالسکه چیزی حدود 1200 دلار است.

دیدگاه کاربران