• جک JS4
  • JAC JS4
  • JAC JS4
  • جک JS4
  • جک JS4
  • جک JS4

همکاری چینی‌ها با فولکس‌ در طراحی پلتفرم

معرفی جک JS4

20 خرداد 1401 11:32

با گذشت دو سال از اعلام برنامه جک برای عرضه JS4 به بازار روسیه، اکنون قرار شده که این کراس‌­اور چینی از نیمه ماه جولای در دسترس مشتریان قرار گیرد.

جک JS4 روی پلتفرمی شکل گرفته که در همکاری این شرکت با فولکس‌­واگن طراحی شده است.جک JS4 که در سال 2020 و به عنوان جانشین جک S4 معرفی شده، در رده خودروهایی همچون کیا سلتوس و اشکودا کاروک قرار می­‌گیرد. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4.41، 1.8 و 1.66 متر اعلام شده است.

براساس اعلام جک، JS4 روی پلتفرمی شکل گرفته که در همکاری این شرکت با فولکس‌­واگن طراحی شده است. ظرفیت محفظه بار بین 520 تا 1050 لیتر متغیر است.

سیستم تعلیق جک JS4 در محور عقب به صورت نیمه-مستقل طراحی شده و نیروی پیشرانه تنها به محور جلو منتقل می‌­شود.

کراس‎اور جک JS4 محصول جدید کرمان موتور

جک JS4 در تریم پایه یعنی کامفورت به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 118 اسب­‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور به همراه گیربکس شش سرعته دستی مجهز شده است. امکانات رفاهی این مدل به دو کیسه هوا، ترمز ABS، سامانه پایداری، تهویه مطبوع، سیستم صوتی با پشتیبانی از رادیو، بلوتوث و USB، پاور ویندوز، آینه­‌های برقی، کروزکنترل، سنسورهای عقب و رینگ‌های 17 اینچی محدود می­‌شود.

جک JS4 در تریم Luxury به ایربگ‌های جانبی و پرده‌­ای، تهویه مطبوع خودکار، نمایشگر 10.25 اینچی لمسی، سانروف، روکش پارچه و چرم مصنوعی برای صندلی­‌ها و چرم برای فرمان مجهز شده است و می­‌توان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 136 اسب‌­بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور را به همراه گیربکس دستی یا CVT برای آن سفارش داد.

کراس‎اور جک JS4 محصول جدید کرمان موتور

کامل‌ترین نسخه جک JS4 تنها با پیشرانه توربو و گیربکس CVT عرضه می‌شود و به چراغ‌های LED جلو، روکش چرم، گرمکن صندلی‌های جلو با تنظیم برقی برای صندلی راننده، دوربین 360 درجه، صندوق برقی، پایش نقطه کور، هشدار برخورد و برخی موارد دیگر مجهز شده است.

هنوز معلوم نیست که جک JS4 از کدام مبدا به روسیه صادر خواهد شد، ولی در سال‌های گذشته، کارخانه جک در قزاقستان وظیفه تامین نیاز بازار روسیه را برعهده داشت. درباره قیمت جک JS4 در بازار روسیه هم خبری در دست نیست.

دیدگاه کاربران