• پيکاپ برقي جيلي رادار RD6
  • جيلي رادار RD6

ورود چین به بازار پیکاپ‌های برقی

معرفی جیلی رادار RD6

4 مرداد 1401 18:16

چند روز پس از اعلام فعالیت یک برند جدید به نام رادار و معرفی اولیه نخستین محصول این شرکت یعنی پیکاپ برقی RD6، اکنون تصاویری از یک نمونه واقعی و سفید رنگ از این خودرو منتشر شده است.

رادار RD6 براساس پلتفرم SEA متعلق به شرکت جیلی شکل گرفته و به همین علت، در دو نسخه دیفرانسیل-عقب و چهارچرخ محرک تولید خواهد شد.برند رادار به عنوان زیرمجموعه‌­ای از گروه جیلی، با هدف جلب توجه مشتریان جوان ساکن شهرهای بزرگ تاسیس شده است، که به سفرهای طبیعت‌گردی آخر هفته علاقه دارند. این برند قصد دارد در آینده نزدیک، 4 خودروی جدید در کلاس شاسی‌­بلند، سدان و ATV را به بازار روانه کند.

فرم بدنه رادار RD6 از خطوط مستقیم شکل گرفته و به لطف برخی جزئیات همچون گلگیرهای برآمده و جزئیات X شکل داخل چراغ‌های عقب، از یکنواختی فاصله گرفته است، هرچند که در این خودرو از تازه‌­های طراحی همچون دستگیره مخفی­‌شونده درها خبری نیست.

علاوه بر یک محفظه بار کوچک در زیر کاپوت رادار RD6، دو درگاه اتصال به جریان برق نیز روی بدنه این خودرو دیده می­‌شود که یکی برای شارژ باتری و دیگری برای انتقال ذخیره به سایر وسایل است.

پیکاپ برقی جیلی رادار RD6

بد نیست بدانید شش حالت انتقال شارژ از رادار RD6 پیش‌­بینی شده است، که شامل انتقال به خودروی دیگر، شارژ سیار، 220 ولت و 10 آمپر یا 220 ولت و 16 آمپر خواهد بود. با توجه به این قابلیت، علاقمندان به طبیعت‌گردی می‌­توانند از وجود نیروی لازم برای روشن کردن وسایل همراه خود در سفر، اطمینان داشته باشند.

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای رادار RD6 به ترتیب 5.26، 1.9، 1.83 و 3.12 متر اعلام شده است، که این خودرو را در رده پیکاپ‌های میان‌­سایز قرار می‌دهد. ابعاد طول، عرض و ارتفاع محفظه بار هم به ترتیب 1.525، 1.45 و 0.54 متر اعلام شده است.

رادار RD6 براساس پلتفرم SEA متعلق به شرکت جیلی شکل گرفته و به همین علت، در دو نسخه دیفرانسیل-عقب و چهارچرخ محرک تولید خواهد شد. شرکت سازنده از شعاع حرکتی 600 کیلومتری و شتاب صفر تا صد 6 ثانیه برای رادار RD6 خبر داده است.

پیکاپ برقی جیلی رادار RD6

یکی از نکات قابل توجه در تصاویر تبلیغاتی رادار RD6، حضور برخی لوازم جانبی همچون رادیو دیجیتال، یخچال مسافرتی و تخته موج سواری با برند Radar Weekends در کنار این خودرو است، برندی که قصد دارد با همکاری شرکای دیگر، لوازم جانبی و تجهیزات سفری موردنیاز مشتریان رادار RD6 را تامین نماید.

رادار RD6 از 9 سپتامبر وارد بازار چین خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران