• داچيا داستر گازسوز 2022
  • داچيا داستر گازسوز 2022
  • داچيا داستر گازسوز 2022

با قیمت پایه 17 هزار و 500 یورو

معرفی داچیا داستر گازسوز 2022

14 تیر 1401 15:42

با توجه به محبوبیت داچیا داستر، خودروساز اهل رومانی با ارائه نسخه‌­های جدید از این خودرو، سعی در جلب نظر طیف بیشتری از مشتریان دارد.

داچیا داستر LPG به پیشرانه یک لیتری ECO-G مجهز شده است. این پیشرانه می‌تواند به صورت همزمان از بنزین یا گاز مایع LPG به عنوان سوخت، استفاده نماید.یکی از مهمترین تحولات داچیا داستر 2022، ارائه نسخه LPG یا گازسوز از این خودروست. این کراس‌­اور دوگانه سوز در سه تریم Essential , Expression و Journey Go عرضه شده است.

تریم پایه یا Essential به ایربگ­‌های جلو، جانبی و پرده‌­ای، دیلایت LED، دستیار حرکت در سربالایی، دستیار ترمز اضطراری، سیستم صوتی با گیرنده رادیو دیجیتال، سنسور فشار تایر، رینگ‌های 16 اینچی فولادی، محدودکننده سرعت، چراغ‌های خودکار و ریل‌های سقفی مشکی مجهز شده است.

تریم میانی یا Expression داچیا داستر LPG 2022، موارد بیشتری شامل بالابر برقی، شیشه‌­های عقب، رینگ‌های 16 اینچی آلومینیومی، نمایشگر 8 اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید اتو و بلوتوث، سنسورهای عقب و تنظیم برقی و گرم‌کن برای آینه­‌های جانبی را به همراه دارد.

کامل‌ترین تریم داچیا داستر گازسوز، Journey Go خواهد بود که علاوه بر موارد قبلی، به تشخیص نقطه کور، 2 پورت USB برای سرنشینان عقب، تنظیم گودی صندلی راننده، رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی، شیشه­‌های دودی، دوربین با نمایش چند جهت، مسیریاب، زیر آرنجی سرنشینان جلو، ریل‌های سقفی به رنگ خاکستری Meghalite و آ‌ینه­‌های جانبی با قابلیت تاشوندگی برقی نیز مجهز شده است.

صرف نظر از تریم، داچیا داستر LPG به پیشرانه یک لیتری ECO-G با 100 اسب‌بخار قدرت و 170 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دستی به محور جلو انتقال می­‌دهد. این پیشرانه قادر است به صورت همزمان از بنزین یا گاز مایع LPG به عنوان سوخت، استفاده نماید.

قیمت داچیا داستر گازسوز 2022 در دو تریم Essential و Expression به ترتیب 17,440 و 19,290 یورو اعلام شده است، درحالی‌که از قیمت تریم Journey Go فعلاً اطلاعی در دسترس نیست.

دیدگاه کاربران