• دوچرخه برقي پرشيا خودرو
  • دوچرخه برقي ب‌ ام‌ و در ايران

دوچرخه برقی شهری ب‌ام‌و رونمایی شد

دوچرخه برقی ب ام و هیبرید پرشیا خودرو

16 اردیبهشت 1402 10:51

دوچرخه برقی شهری ب‌ام‌و رونمایی شد

اردیبهشت 1402: دوچرخه برقی شهری ب ام و،  که Urban Hybrid E-bike  نام دارد ، محصول سال 2022 کمپانی ب ام و آلمان است. این دوچرخه دارای طراحی مینیمال با طراحی قاب باریک، برای رفت‌ و آمد روزانه در شهر کاملا ایده‌آل بنظر می‌رسد. قاب بدنه این دوچرخه به رنگ مشکی مات عرضه شده است. شکل قاب بدنه شیک و مدرن است و همچنین یک بسته باتری قابل شارژ 300 وات ساعتی داخل بدنه خودرو یکپارچه شده است.

کیفیت ساخت قاب بدنه دوچرخه برقی شهری ب ام و فوق العاده و طراحی مینیمالیستی آن به زیبایی دوچرخه افزوده است. بدنه از جنس آلومینیوم و بسیار محکم ساخته شده است. علیرغم شهری بودن دوچرخه Urban Hybrid E-bike زمانی که داخل چاله های خیابان افتاده و یا بر روی شن یا ماسه حرکت می‌کنید سواری راحتی را تجربه خواهید کرد.

دوشاخه جلو دوچرخه برقی شهری ب ام و ساخت برند  Suntour آلمان بوده و به یک فرمان صاف ویژه دوچرخه های شهری مجهز است. دسته اسپرت این دوچرخه از جنسی خاص تولید شده که حتی با کف دست‌های عرق‌کرده نیز بسیار چسبنده هستند. دوشاخه و دسته فرمان به شما این امکان را می دهد تا حرکت در جهت‌های مختلف را بدون زحمت انجام دهید و حتی در مسافت های طولانی نیز کاملاً راحت است.

زین این دوچرخه مانند نسخه قبلی توسط کمپانی مطرح Selle Royal ساخته شده که به طور خاص برای E-Bikes طراحی شده است. راحتی این نشیمن‌گاه با زین‌های گران‌تر کاملا رقابت می‌کند. زین و پایه صندلی یکپارچه هستند، این موضوع تنظیم ارتفاع با اهرم گیره صندلی را آسان می‌کند.

موتور برقی این دوچرخه در مرکز چرخ عقب به همراه یک جعبه دنده ده سرعته Deore/Shimano XT  تعبیه شده است. برای یک توقف بی نقص و امن، دوچرخه برقی شهری ب ام و BMW Urban از ترمزهای دیسکی هیدرولیک 180 میلی متری Shimano استفاده می کند. نگهداری این سیستم ترمز آسان بوده و سواری را به طور قابل توجهی ایمن‌تر می‌کنند.

دوچرخه برقیی شهری ب ام و، به چرخ‌های Rody Airline 4 Plus  در اندازه‌های 28 اینچی مجهز شده است.  لاستیک‌های باریک این دوچرخه مقاومت غلتشی کمی دارند، بنابراین می‌توانید به راحتی با سرعت‌های نسبتاً بالا، حتی بدون کمک برقی، حرکت کنید.

باتری این محصول با قاب بدنه یکپارچه شده و شما می توانید منبع تغذیه را مستقیماً به دوچرخه وصل کنید یا در صورت نیاز بسته باتری را از بدنه جدا کرده و از آداپتور ارائه شده برای شارژ باتری استفاده کنید. میزان شارژ فعلی باتری روی نمایشگر LCD نصب شده روی فرمان یا از طریق چراغ های LED روی بسته باتری نمایش داده می شود. اما در حالت معمولی شرکت BMW، ویژگی جالب دیگری را برای نمایش شارژ باتری اضافه کرده است. آرم گرد ب ام و نصب شده روی قاب برای نشان دادن میزان شارژ روشن می‌ شود. رنگ قرمز درخشان (نشان دهنده شارژ کمتر از 5 درصد)، نارنجی (نشان دهنده شارژ بیشتر بین 5 تا 10 درصد) و رنگ آبی نمایش دهنده شارژ بیشتر از 10 درصد است.

این دوچرخه با یک بار شارژ برد تقریبی 65 کیلومتر را ارائه می‌دهد و حداکثر سرعت آن 35 کیلومتر ثبت شده است. البته محدوده حرکت برقی دوچرخه تحت تأثیرعوامل زیادی مانند سطح کمک، لاستیک و فشار تایر، مسیرها، آب و هوا، وزن و کاهش باتری خواهد بود.

علاقمندان به خرید این دوچرخه برقی شهری ب ام و هم‌اکنون با مراجعه به نمایندگی‌ های رسمی و مجاز شرکت پرشیا خودرو می‌توانند به صورت نقد و اقساط اقدام به خرید کنند. همچنین متقاضیان از طریق تماس با شماره ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۲۱۶و۱۴۷۷ و تماس واتس‌اپ با شماره‌های ۰۹۰۵۳۵۶۱۱۸۷ و ۰۹۳۵۱۸۸۵۹۷۶ می‌توانند در این خصوص اطلاع کسب نمایند.

همچنین دوچرخه برقی شهری ب ام و به صورت عمومی روزهای 13، 14 و 15 اردیبهشت 1402 برای اولین بار در مکان باشگاه انقلاب واقع در شهر تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و امکان خرید با قیمت ویژه عرضه اولیه به صورت محدود برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. رودشو دوچرخه برقی ب ام و ابتدای جاده تندرستی و مسیر پیاده روی باشگاه انقلاب قرار دارد.

دومین مرحله فروش دوچرخه برقی BMW

بهمن 1401: دوچرخه برقی هیبریدی BMW Active برای دومین‌بار در سبد فروش پرشیا خودرو قرار گرفته است. این دوچرخه برقی، که توسط استودیوی نوآوری گروه BMW طراحی شده، از یک موتور Brose Drive S Alu و باتری لیتیوم یونی کپارچه با ظرفیت 600 وات/ساعت بهره می‌برد. پیشرانه و باتری در بخش پایینی بدنه دوچرخه جانمایی شده است و این سیستم طراحی به دوچرخه برقی اکتیو هیبریدی BMW امکان پیمایش بیشتر را می‌دهد.

دوچرخه برقی ب ام و اکتیو هیبرید

همچنین باتری تا حدود زیادی با بدنه یکپارچه شده و قابل تشخیص نیست و قابلیت جداشدن و تعویض نیز دارد. این دوچرخه از 5 حالت رانندگی بدون برق، اکو پلاس، اکو، اسپرت و بوست پشتیبانی می‌کند و در حالت اکوپلاس چیزی در حدود 125 کیلومتر توان پیمایش دارد. از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه برقی برند BMW می‌توان به سیستم ترمز دیسکی هیدرولیکی، زین e-zone مخصوص دوچرخه های برقی ساخت برند Selle Royal، دستگیره‌های ارگونومیک، چراغهای LED جلو و عقب و نمایشگر با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند اشاره کرد.

قیمت جدید دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و، معادل 129 میلیون تومان اعلام شده و متقاضیان می‌توانند آنرا در اقساط 4 ماهه تا 12 ماهه نیز خریداری کنند. علاقمندان جهت اطلاع از شرایط فروش دوچرخه‌ برقی ب ام و می‌توانند با شماره 0214591 در تماس باشند.

رونمایی دوچرخه برقی ب ام و در ایران

تیر 1401: شرکت پرشیا خودرو، تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب‌ام‌و و مینی در ایران، برای اولین بار، از دوچرخه برقی هیبریدی Active برند ب‌ام‌و در ایران رونمایی کرد. این دوچرخه، جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا را ارائه می‌دهد. ساز و کار آن به‌گونه‌ای است که در صورت نیاز، با کمی فشار بیش‌تر به پدال، موتور برقی وارد مدار شده و سواری دوچرخه را آسان‌تر می‌کند.

دوچرخه برقی ب ام و اکتیو هیبرید

طراحی دوچرخه Active Hybrid ب‌ام‌و بسیار ساده و مینیمال و در عین حال زیبا است. بدنه از آلومینیوم ساخته شده و به رنگ Bluewater متالیک درآمده است. موتور Brose Drive S Alu و باتری لیتیوم یونی یکپارچه در قسمت پایینی تنه دوچرخه قرار گرفته‌اند و طراحی جدیدی را ارائه می‌کند. وزن دوچرخه ب‌ام‌و برابر با 23.5 کیلوگرم است. موتور Brose Drive S Alu دوچرخه ب‌ام‌و، 250 وات قدرت و 90 نیوتن‌متر گشتاور دارد. باتری لیتیوم‌یونی قابل جابه‌جایی آن 600 وات‌ساعت است و به پیمایش طولانی کمک می‌کند.

دوچرخه ب ام و اکتیو هیبرید
دوچرخه ب ام و اکتیو هیبرید

سیستم دنده شیمانو Deore/XT ده سرعته، نیروی تولید شده را به چرخ عقب منتقل می‌کند. سیستم ترمز دیسکی هیدرولیکی شیمانو 180 mm (جلو) و 160 mm (عقب) نیز به کمک دوچرخه‌سوار می‌آید. تایرهای کانتیننتال Contact Cruiser سواری بسیار نرم و راحتی را ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است که رینگ‌های 28 اینچی این دوچرخه از برند RodyWeb بوده و به رنگ مشکی انتخاب شده تا زیبایی دوچرخه را دوچندان ‌کند.

دستگیره‌های Ergon GP-1 نیز به کنترل هرچه بهتر دوچرخه کمک می‌کنند. دوشاخ دوچرخه از برند Suntour NCX بوده و به رنگ بدنه طراحی شده است. برای راحتی هرچه بیش‌تر و بهتر، زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy، در نظر گرفته شده است. پرشیاخودرو دوچرخه هیبریدی ب‌ام‌و را با قیمت 108 میلیون تومان عرضه می‌کند. فروش اعتباری با پیش‌پرداخت و بدون پیش‌پرداخت نیز در دسترس است.

»» کاتالوگ دوچرخه برقی ب ام و در ایران (PDF) ««

ناگفته نماند که رودشو دوچرخه‌های برقی هیبریدی Active ب‌ام‌و در باشگاه انقلاب تا روز جمعه 17 تیر 1401، و مجتمع خرید پالادیوم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند به وب‌سایت shop.persiakhodro.ir مراجعه کنند یا با شماره 0214591 تماس حاصل نمایند و اطلاعات بیش‌تری کسب کنند.

نویسنده : مریم سادات نوری

دیدگاه کاربران