• نسخه Exclusive Edition از آئودي RS7
  • نسخه Exclusive Edition از آئودي RS7
  • نسخه Exclusive Edition از آئودي RS7
  • نسخه Exclusive Edition از آئودي RS7

در تیراژ محدود

معرفی نسخه‌ای خاص از آئودی RS7

19 تیر 1401 09:00

آئودی قصد دارد نسخه Exclusive Edition از آئودی RS7 را در تیراژ محدود 23 دستگاه به مشتریان عرضه کند، تا ترکیبی از زیبایی و سرعت را به پارکینگ منزل ببرند.

آئودی RS7 Exclusive Edition با قیمت 166,495 دلار از اواخر تابستان وارد نمایندگی­‌ها خواهد شد.نخستین ویژگی آئودی RS7 Exclusive Edition، رنگ مشکی صدفی Mamba است که رگه‌­هایی از رنگ آبی هم در آن مشاهده می­‌شود. با انتخاب پکیج Carbon Optic، زیرسپری، روکش آینه­‌های جانبی و دیفیوزر عقب از جنس فیبرکربن به بدنه اضافه می‌­شود، درحالی‌که پکیج Black Optic، رینگ‌ها و نشان‌های روی بدنه آئودی RS7 را به رنگ مشکی درمی‌­آورد.

رینگ‌های 22 اینچی با پنج پره V شکل با تایرهای اسپرت تابستانی به سایز 285/30، ترمزهای سرامیکی با کالیپرهای آبی رنگ و دیسک‌های 17.3 و 14.6 اینچی در محورهای جلو و عقب، از دیگر ویژگی­‌های فنی آئودی RS7 Exclusive Edition است.

نسخه Exclusive Edition از آئودی RS7

بخش‌هایی از کابین آئودی RS7 Exclusive Edition شامل زیرآرنجی، پوشش داخلی درها، کنسول میانی و بخش بالایی داشبورد، با چرم مشکی و دوخت آبی Sepang تزئین شده درحالی‌که لبه کفپوش‌ها از جنس چرم و بخش بالایی داشبورد با جیر دینامیکا روکش شده است.

آئودی RS7 Exclusive Edition به پیشرانه 4 لیتری توئین توربو 8 سیلندر مجهز شده است، که 591 اسب‌­بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این خودرو قرار می­‌دهد. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت نیز به ترتیب 3.5 ثانیه و 306 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

نسخه Exclusive Edition از آئودی RS7

آئودی RS7 Exclusive Edition با قیمت 166,495 دلار از اواخر تابستان وارد نمایندگی­‌ها خواهد شد. نسخه استاندارد آئودی RS7 با قیمت 119,595 دلار به فروش می­‌رسد.

افرادی که امکان خرید این نسخه ویژه را ندارند، می‌­توانند با سفارش پکیج RS Design، برخی ویژگی‌­های ویژه همچون رینگ‌های 22 اینچی به رنگ کربنی، مشکی یا تیتانیوم، کفپوش‌ها با برند RS، روکش آلکانترا برای کنسول میانی و کمربندهای ایمنی به رنگ خاکستری یا قرمز را دریافت کنند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران