• نسخه جديد نيسان کيکس در ژاپن
  • نسخه جديد نيسان کيکس در ژاپن
  • نسخه جديد نيسان کيکس در ژاپن
  • نسخه جديد نيسان کيکس در ژاپن

تغییرات در قوای محرکه

معرفی نسخه جدید نیسان کیکس در ژاپن

29 تیر 1401 15:33

شرکت نیسان اخیراً فروش نسخه بروزرسانی شده از مدل کیکس را در وطن خود یعنی ژاپن آغاز کرده است.

مهمترین تحول این مدل را می‌توان اضافه شدن پیشرانه e-POWER دانست، که افزایش 5 و 7 درصدی در قدرت و گشتاور را برای نیسان کیکس به همراه آورده است.فرم ظاهری نیسان کیکس جدید با مدل فیس‌لیفت که در اواسط سال 2020 در ژاپن و آمریکا معرفی شد، چندان تفاوتی ندارد.

برخلاف بدنه، کابین نیسان کیکس در برخی جزئیات مثل طرح کنسول میانی و اهرم تعویض دنده تغییر کرده و ترکیب رنگ دوتایی همچون نارنجی و بژ هم برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود. در نسخه Style Edition با رنگ قهوه‌­ای کابین و کروم تیره در جلوپنجره مواجه هستیم.

مهمترین تحول این مدل را می­‌توان اضافه شدن پیشرانه e-POWER دانست، که افزایش 5 و 7 درصدی در قدرت و گشتاور را برای نیسان کیکس به همراه آورده است.

نسخه جدید نیسان کیکس در ژاپن - Updated Nissan Kicks Lands In Japan

سامانه e-POWER شامل پیشرانه سه سیلندر 1.2 لیتری با 78 اسب‌­بخار قدرت و 103 نیوتن‌متر گشتاور است، که به عنوان مولد برای مجموعه باتری 2.06 کیلووات ساعت، تولید قوا می­‌کند. نیروی کمکی از یک موتور برقی با 134 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور تامین می­‌شود که نسبت به مدل قبل، با افزایش 7 و 20 واحد در نیرو و گشتاور همراه شده است.

بنابر اعلام نیسان، مصرف سوخت کیکس جدید به میزان 6.4 درصد کاهش یافته است.

نیسان همچنین از کاهش سروصدای ورودی به کابین و همچنین عملکرد e-Pedal Step در پدال گاز خبر داده که شتابگیری را روان‌تر خواهد کرد.

نسخه جدید نیسان کیکس در ژاپن - Updated Nissan Kicks Lands In Japan

یک تریم جدید به نام e-Power 4WD هم به نیسان کیکس اضافه شده که سامانه چهارچرخ محرک برقی را به این خودرو اضافه می­‌کند. هشدار برخورد از جلو که به یاری سنسور رادار عمل می­‌کند نیز در تمام تریم‌های نیسان کیکس به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

نیسان کیکس در ژاپن با قیمت 20,302 برای تریم پایه تک-دیفرانسیل الی 23,805 دلار برای تریم پرچمدار 4WD Style Edition به فروش می‌­رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران