قیمت پایه 25 هزار دلار

معرفی مکسوس T60

10 مرداد 1401 16:44

شرکت مکسوس اعلام کرده که مکسوس T60 4WD اتوماتیک برای سال 2022 به روز رسانی شده است. چهره این پیکاپ اصلاح شده و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد.

طراحی مکسوس T60

اصلاحات ظاهری شامل یک جلوپنجره جدید با رنگ مشکی مات است، که نام برند را در خود جای داده.

سطح تجهیزات و امکانات ثابت مانده است. کیت بدنه خارجی شامل چراغ‌های جلو LED با نور بالا اتومات، چراغ‌های دی‌لایت LED، مه‌شکن‌های جلو و عقب، روف‌راک آلومینیومی، میله فولادی ضد زنگ، رکاب جانبی، دستگیره‌های در کرومی و آینه‌های جانبی تاشو برقی می‌شود.

پیکاپ T60 بر روی رینگ‌های 17 اینچی سوار شده است. اما مشتریان می‌توانند رینگ‌های 19 اینچی قبلی را با مبلغ 660 دلار سفارش دهند. درست همانند قبل، شش رنگ‌ مشکی Obsidian، قرمز Agate، خاکستری Lava، سفید Blanc، نقره‌ای Aurora و آبی Ocean، برای بدنه خودرو در دسترس هستند.

کابین و امکانات مکسوس T60

داخل کابین، صندلی‌های جلو به صورت برقی تنظیم می‌شوند. فرمان چند منظوره با روکش چرمی، دکمه‌های کنترلی و تنظیم ارتفاع، سیستم کی‌لس استارتر، تهویه اتوماتیک، دوربین عقب و نمایشگر 10 اینچی اطلاعات و سرگرمی با قابلیت Android Auto و Apple CarPlay از دیگر ویژگی‌های این پیکاپ هستند.

از نظر ایمنی، T60 به چهار ایربگ، ABS و EBD، کنترل کشش، سیستم کمک ترمز، کمک حرکت در سربالایی و کنترل فرود در سراشیبی، مجهز شده است. سیستم RMI خطر غلتیدن را تشخیص داده و مستقیما از ترمزها برای بازگرداندن پایداری استفاده می‌کند.

از سایر تجهیزات این پیکاپ می‌توان به نظارت بر فشار باد تایر، دو ایزوفیکس، سنسور پارک عقب و رادار نقطه کور اشاره کرد. ترمزهای عقب T60 از نوع دیسکی بوده که در این کلاس خودرویی بی‌نظیر هستند.

مشخصات فنی مکسوس T60

عملکرد پیکاپ به کمک کیت Maxus Performance Kit بهبود یافته است. این کیت حدود 660 دلار ارزش دارد و برای مدت محدودی به طور رایگان ارائه می‌شود. این کیت کمک می‌کند تا خروجی پیشرانه 2.8 لیتری DOHC VGT توربودیزل از 150 اسب‌بخار قدرت در 3400 دور در دقیقه به 155 اسب‌بخار در 3000 دور در دقیقه برسد. میزان گشتاور نیز از 360 نیوتن‌متر به 425 نیوتن‌متر رسیده است.

همانند قبل، نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. سیستم چهار چرخ محرک با کنترل الکترونیکی BorgWarner همراه است‌‌.

سه حالت رانندگی برای این خودرو در دسترس است؛ Normal، Eco و Power. یک قفل دیفرانسیل مکانیکی Eaton نیز در دسترس است.

بهبود عملکرد و خروجی خودرو، سبب کاهش مصرف سوخت نیز شده است. مصرف ترکیبی قبلی به 9.6 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسید؛ اما اکنون مصرف ترکیبی آن برابر با 9 لیتر است.

قیمت مکسوس T60

مکسوس T60 مدل 2022 حدود 25495 دلار (بدون بیمه) قیمت دارد. اما اگر اکنون خرید کنید، 330 دلار تخفیف دریافت می‌کنید. این تخفیف برای مدت محدودی ارائه شده است.

مکسوس T60 به مدت پنج سال (130 هزار کیلومتر) گارانتی دارد و با خدمات رایگان چهار ساله (80 هزار کیلومتر)، شامل قطعات، روان‌کننده‌ها و نیروی کار،  ارائه می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران