• فولکس‌ واگن ID.4 تريم استانداردمدل 2023

ارزان‌ترین نسخه با قیمت 31 هزار دلار

تریم جدید برای فولکس‌ واگن ID.4 مدل 2023

16 مرداد 1401 19:26

فولکس‌ ­واگن ID.4 مدل 2023 درحالی معرفی شده که مونتاژ این محصول در ایالات متحده نیز از مدتی قبل آغاز شده است.

قیمت نهایی تریم Standard از فولکس‌ ­واگن ID.4 پس از اضافه شدن هزینه حمل و البته کسر مبلغ کمکی دولت آمریکا به خودروهای برقی، به 31.290 دلار می‌رسد.مهمترین تغییر در مدل جدید را می­‌توان اضافه شدن یک تریم جدید با نام Standard دانست که به عنوان نسخه پایه از این خودرو شناخته می­‌شود. قوای حرکتی در این مدل از یک موتور برقی به قدرت 201 اسب­‌بخار روی محور عقب و باتری 62 کیلووات ساعت تامین شده است، که شعاع حرکتی 335 کیلومتر را برای این خودرو فراهم می­‌کند.

قیمت نهایی تریم Standard از فولکس‌ ­واگن ID.4 پس از اضافه شدن هزینه حمل و البته کسر مبلغ کمکی دولت آمریکا به خودروهای برقی، به 31.290 دلار می­‌رسد که در مقابل رقبایی همچون فورد ماستنگ مک-ای وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد.

علیرغم قیمت رقابتی، فهرست امکانات رفاهی فولکس‌ ­واگن ID.4 در تریم Standard موارد زیادی همچون برف­پاک‌­کن های حساس به باران، چراغ‌های LED جلو، رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، صفحه پشت ­آمپر 5.3 اینچی، نمایشگر 12 اینچی لمسی با مسیریاب، روکش چرم و پارچه برای فرمان و صندلی‌ها، نورپردازی داخلی در چندین رنگ، گرم‌کن ردیف جلو، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، تهویه مطبوع دومنطقه‌­ای، آینه وسط حساس به نور و سامانه ورود بدون کلید KESSY را شامل می­‌شود.

فولکس‌ واگن ID.4 تریم استانداردمدل 2023

این خودرو از نظر ایمنی هم بسیار درخشان ظاهر شده چراکه مواردی همچون دستیار تشخیص جلو با شناسایی عابرپیاده و دوچرخه، دستیار پارک، نوربالا خودکار، کروزکنترل تطبیق‌­پذیر با قابلیت توقف و حرکت، دستیار حرکت بین خطوط و قابلیت شناسایی علائم راهنمایی را به همراه دارد.

اما از این تریم جدید که بگذریم، فولکس‌ ­واگن ID.4 مدل 2023 از نظر ظاهری هم تغییراتی داشته است، که جزئیات مشکی براق روی سپر جلو، نوار و لوگوی نورانی و طرح جدید رینگ‌ها را شامل می­‌شود. در فضای کابین هم با طرح جدید کنسول میانی و نمایشگر 12 اینچی مرکزی مواجه هستیم. در تریم S، لوگوی نورانی عقب و دو روکش جدید چرم مصنوعی اضافه شده، درحالی‌که تریم S Plus به گرمکن صندلی‌های عقب مجهز شده است.

فولکس‌ واگن ID.4 تریم استانداردمدل 2023

سامانه­‌های دستیار راننده هم در مدل 2023 بروزرسانی شده و مواردی همچون دستیار پارک با حافظه و تشخیص دوچرخه­‌سوار به این کراس‌­اور برقی اضافه شده است.

فولکس‌ ­واگن ID.4 مدل 2023 از اواخر سال جاری و با قیمت 42.495 و 47.495 دلار برای تریم‌های Pro و Pro S وارد بازار آمریکا خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران