• آلفا موتور کمپ
  • آلفا موتور رکس نسخه CAMP

هم آفرودر، هم کمپر

ماجراجویی ترکیبی از آلفا موتور

22 مرداد 1401 16:08

شرکت Alpha Motor که در کالیفرنیا مستقر است به‌تازگی از کانسپتی برای استفاده مشترک در آفرود و کمپینگ رونمایی کرده است. این محصول که CAMP (مخفف پلتفرم مشارکتی ماجراجویی) نام دارد، تجهیزات خود را از برندهای Rolling Stone کره، Free & Easy، شرکت DMOS Collective , Equipt Expedition Outfitters , Onyx Coffee Lab , KC Lights و شرکت رینگ‌سازی Black Rhino تهیه کرده است.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این پروژه، تریلر متصل به آن است که درون آن ست کاملی از تجهیزات کمپینگ دیده می‌شود. این وسیله نقلیه بر اساس شاسی‌بلند سفارشی آلفا رکس که یک مدل تمام برقی است، توسعه پیدا کرده. با این تفاوت که در نسخه جدید شاهد اصلاحات بسیار بیشتری در بخش قوای محرکه هستیم، که با الهام از سری Adventure Rex روی آن نصب می‌شود.

درهای لوله‌ای این خودرو را نیز شرکت DMOS با مدل Delta Pro تأمین کرده است. به طرزی خلاقانه قسمت عقبی شاسی‌بلند رکس حذف شده و با یک محور مثلثی سفت و سخت تقویت شده است؛ مانند اغلب کمپرهای مدرن امروزی، روی سقف نیز یک سبد بزرگ برای محموله‌های مختلف تعبیه شده است که می‌تواند به راحتی دو جعبه آلومینیومی 42 لیتری را از برند Equipt Expedition Outfitters درون خود جای بدهد. چراغ‌های LED مخصوص آفرود آن را نیز شرکت Gravity از نوع PRO6 تهیه کرده است.

آلفا موتور رکس نسخه CAMP

در حالی که این محصول قابلیت‌های کمپر و مسافرتی دارد، شرکت هم‌چنان روی توانایی‌های آفرود آن نیز کار کرده است. به همین خاطر بوده که از نظر ابعاد کاملاً ظرفیت پیمایش خارج جاده‌ای را دارد.

این خودرو با ارتفاع 1720، عرض 1900 و طول 4828 میلی‌متری مجهز به تایرهای حرفه‌ای گودریچ مدل Mud Terrain KM3 است. این تایرها روی رینگ‌های 17 اینچی Rhino Fuji قرار گرفته‌اند.

آلفا موتور رکس نسخه CAMP

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این پروژه، تریلر متصل به آن است که درون آن ست کاملی از تجهیزات کمپینگ مانند میز پیک‌نیک، چادر، لوازم خواب و ابزارآلات مربوط به کمپرها دیده می‌شود.

در حال حاضر این محصول در فاز طراحی اولیه قرار دارد و به صورت مشارکتی با سایر برندها توسعه پیدا کرده است. به گفته شرکت تولید نسخه نهایی در حال برنامه‌ریزی است.

دیدگاه کاربران