• مرسدس EQS با تيونينگ برابوس

زیبایی و شعاع حرکتی بیشتر

مرسدس EQS با تیونینگ برابوس

22 مرداد 1401 16:10

بسیاری افراد اعتقاد دارند که گسترش تنوع خودروهای برقی، عرصه را بر شرکت‌های تیونینگ خودرو تنگ خواهد کرد، چراکه برخلاف پیشرانه­‌های درون‌سوز، تقویت موتورهای برقی امری بسیار مشکل است.

کیت بدنه برابوس برای EQS 450، باعث شده ضریب درگ بدنه از رقم رکوردشکن 0.2 در حالت استاندارد به عدد اعجاب­‌انگیز 0.1856 برسد.در این میان، برابوس به سراغ پرچمدار برقی مرسدس بنز رفته تا ثابت کند که متخصصان این بخش در عصر خودروهای برقی نیز می­‌توانند کارهای جالبی انجام دهند.

طراحی کیت بدنه شامل زیرسپری جلو، مسیر عبور هوا از کنار چرخ عقب و دیفیوزر عقب برای EQS 450، باعث شده ضریب درگ بدنه این خودرو از رقم رکوردشکن 0.2 در حالت استاندارد به عدد اعجاب­‌انگیز 0.1856 برسد. تمام قطعات این پکیج سفارشی از فیبرکربن با روکش مات یا براق ساخته شده است. به لطف این تغییر مهم، شعاع حرکتی مرسدس EQS در هنگام حرکت با سرعت بین صد الی 140 کیلومتر برساعت، 7 درصد افزایش می‌­یابد.

واضح‌­ترین تحول ظاهری مرسدس بنز EQS با تیونینگ برابوس، رینگ‌های مونوبلاک مشکی است، که به صورت انحصاری برای این مدل طراحی شده و در ابعاد 20 الی 22 اینچ عرضه می‌­شود. تصاویری که از این خودروی برقی در تونل باد منتشر شده، آن را به همراه رینگ‌های 22 اینچی با تایرهای 255/35 ZR22 و 295/30 ZR22  در جلو و عقب نشان می‌­دهد.

مرسدس EQS با تیونینگ برابوس

سیستم تعلیق بادی هم فاصله EQS تا سطح زمین را در جلو و عقب بدنه به ترتیب 15 و 20 میلی‌متر کاهش داده است.

همچون سایر پروژه­‌های برابوس، هیچ محدودیتی برای مشتریان برای اعمال سلیقه بر طراحی کابین وجود ندارد. انواع روکش‌های چرمی، نشان‌های نورانی و پدال‌های آلومینیومی یا فیبرکربن، بخشی از موارد قابل سفارش است.

دیدگاه کاربران
Mrreza 1401/6/14
این نسخه AMG هست یا معمولی؟ فرمونش AMG هست ولی جلوپنجره AMG نیست!
پاسخ
0
0
0