• استون مارتين DBR22

کانسپتی با الهام از DBR1 و DB3S

معرفی استون مارتین DBR22

25 مرداد 1401 14:00

شرکت استون مارتین از یک کانسپت روباز به نام DBR22 رونمایی کرده است، که در رویداد خودرویی مونته‌ری به معرض نمایش درخواهد آمد. این کانسپت به مناسبت گرامیداشت دهمین سالگرد تاسیس بخش Q ساخته شده است، زیرمجموعه سازنده خودروهای سفارشی استون مارتین که در طول سال‌های اخیر، چندین مدل منحصربه‌فرد و خاص را معرفی کرده است.

استون‌‌مارتین DBR22 خودرویی دونفره است، که با الهام از DBR1 و DB3S شکل گرفته و فناوری چاپ 3 بعدی خودروساز بریتانیایی را به رخ می‌­کشد.استون‌‌مارتین DBR22 خودرویی دونفره است، که با الهام از DBR1 و DB3S شکل گرفته و فناوری چاپ 3 بعدی خودروساز بریتانیایی را به رخ می‌­کشد. قطعات آلومینیومی که توسط این فناوری تولید شده، نقش مهمی در کاهش وزن خودرو ایفا می‌­کند بدون آن‌که در مقاومت بدنه، تاثیر منفی داشته باشد.

جلوپنجره جدید با اجزای فیبرکربن، ورودی هوای نعلی شکل، رینگ‌های 21 اینچی آلیاژی با طرح 14 پره، چراغ عقب باریک و سرتاسری، دیفیوزر عقب و یک جفت خروجی اگزوز که در میانه بدنه قرار گرفته، از مهمترین ویژگی­‌های ظاهری این کانسپت است.

در فضای کابین استون مارتین DBR22 با صندلی‌هایی از جنس فیبرکربن و روکش چرم آروماتیک با مقاومت و رایحه بهتر، مواجه هستیم.

استون مارتین DBR22

قوای حرکتی استون مارتین DBR22 از پیشرانه 12 سیلندر 5.2 لیتری توربوشارژ تامین شده است، که 705 اسب‌­بخار قدرت و 753 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک با پدال‌های پشت فرمان، به چرخ‌ها انتقال می‌­دهد. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این خودرو براساس اعلام سازنده، به ترتیب 3.4 ثانیه و 319 کیلومتر برساعت خواهد بود.

این دوره از رویداد Monterey Car Week که از اواخر هفته جاری آغاز می‌­شود، احتمالاً پر از خبر­های هیجان‌­انگیز خواهد بود، چراکه بسیاری از شرکت‌های خودروسازی همچون آکورا، بنتلی و غیره، محصولات جدید خود را به همراه خواهند داشت.

استون مارتین DBR22

استون مارتین DBR22 در جریان کنکورس الگانس که از 19 تا 21 آگوست برگزار می­‌شود، به معرض نمایش درمی­‌آید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران