•  زينگر هايپر GT
  •  زينگر هايپر GT
  • زينگر 21C V Max
  • زينگر 21C V Max
  • زينگر 21C V Max

خودنمایی با هایپرGT و 21C V Max

معرفی دو محصول زینگر در مونته‌ری

30 مرداد 1401 16:30

شرکت خودروسازی زینگر (Czinger Vehicles) که در کالیفرنیا تاسیس شده، در جریان گردهمایی Quail به عنوان بخشی از هفته خودرویی مونته‌ری، دو محصول خود به اسامی هایپرGT و 21C V Max را رونمایی کرده است.

زینگر هایپر GT یک خودروی هیبرید است و زینگر 21C V Max درواقع نسخه تغییر یافته از محصول فعلی این برند یعنی 21C است. زینگر از هایپر GT به عنوان معرف مسیر طراحی این شرکت یاد کرده، خودرویی کوپه با ظرفیت چهار نفر که به لطف درهای گالوینگ، کار سرنشینان برای ورود به فضای کابین را راحت کرده است.

از مشخصات فنی زینگر هایپر GT چیزی نمی­‌دانیم جزء این‌که با یک خودروی هیبرید طرف هستیم. درباره قیمت و زمان عرضه این محصول نیز خبری منتشر نشده هرچند که مدتی پیش، مدیرعامل زینگر یعنیKeven Czinger در مصاحبه با نشریه motor1.com از قیمت مناسب این محصول خبر داده بود.

اما بشنوید از زینگر 21C V Max که درواقع نسخه تغییر یافته از محصول فعلی این برند یعنی زینگر 21C است. برخی تغییرات ظاهری همچون حذف زیرسپری جلو و باله بزرگ عقب، ضریب درگ را کاهش داده و فرم بدنه را از خودروی مسابقه­‌ای به یک سوپراسپرت شهری تغییر داده است.

براساس اعلام زینگر، 21C V Max در زمینه شتاب صفر تا صد، حداکثر سرعت و ثبت زمان پیمودن 400 متر، از رقبای خود پیش می‌­افتد. این ارقام برای مدل 21C به ترتیب 1.9 ثانیه، 402 کیلومتر برساعت و 8.1 ثانیه اعلام شده ولی از عملکرد زینگر 21C V Max در این موارد، فعلاً اطلاعی در دسترس نیست.

زینگر 21C V Max
زینگر 21C V Max

همچون 21C، زینگر 21C V Max هم به پیشرانه 8 سیلندر 2.88 لیتری توئین توربو و دو موتور برقی مجهز شده است، که در مجموع 1250 اسب­‌بخار قدرت در اختیار آن قرار می­‌دهد.

در فضای کابین خودروی دونفره 21C به وفور از قطعات فیبرکربن استفاده شده است و یک ست چمدان سفارشی نیز به همراه خودرو عرضه می­‌شود.

مجموع تیراژ زینگر 21C و 21C V Max به 80 دستگاه محدود شده که از اواخر سال 2023 به مشتریان تحویل خواهند شد. این برند آمریکایی قصد دارد تا سال 2030، شش یا هفت خودرو در رده‌­های گوناگون را عرضه کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران