•  فورد ماستنگ مک اي با پکيج Nite Pony
  •  فورد موستانگ مک اي با پکيج Nite Pony
  •  فورد ماستنگ کوپه با پکيج Nite Pony
  •  فورد موستانگ کوپه با پکيج Nite Pony

برای نسخه کوپه و برقی

فورد ماستنگ با پکیج Nite Pony

2 شهریور 1401 11:17

در ماه ژوئن بود که شرکت فورد برای انتخاب نام پکیج قطعات مشکی مخصوص ماستنگ، یک نظرسنجی برگزار کرد. پس از ثبت جهانی نام تجاری Dark Horse یا اسب تیره، به نظر می‌­رسید که این اسم انتخاب شده اما اکنون و با معرفی نام نایت پونی (Nite Pony)، متوجه اشتباه خود شده‌­ایم.

نایت پونی دومین مجموعه‌­ای است که به صورت همزمان برای ماستنگ کوپه و مدل برقی ماستنگ مک-ای عرضه می­‌شود.بد نیست بدانید که مجموعاً 29 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده و اسامی Nite Pony, Alastor , Shadowmare و Shadow Stallion در رتبه اول تا چهارم قرار گرفته­‌اند که در نهایت، نایت پونی انتخاب شده است.

پس از سفید یخی یا Ice White، نایت پونی دومین مجموعه‌­ای است که به صورت همزمان برای ماستنگ کوپه و مدل برقی ماستنگ مک-ای عرضه می­‌شود.

فورد تصمیم گرفته پکیج نایت پونی را برای دو تریم پرمیوم و GT پرفورمنس از ماستنگ مک-ای عرضه کند. این مجموعه در تریم پرمیوم با رینگ‌های 19 اینچی و نشان Pony به رنگ مشکی همراه شده است، درحالی‌که در تریم GT PE، رینگ‌های 20 اینچی و نشان GT به رنگ مشکی را شاهد هستیم.

 فورد موستانگ مک ای با پکیج Nite Pony

صرف نظر از تریم، قطعات مشکی در نمای جلو، قطعه مشکی در پایین درها، روکش مشکی آینه­‌های جانبی و نقش یک اسب در مرکز رینگ‌ها، به عنوان جزئی از پکیج نایت پونی برای ماستنگ مک-ای عرضه می2شود. این مجموعه را می‌­توان برای تمام رنگ‌های موجود ماستنگ مک-ای سفارش داد.

پکیج نایت پونی برای فورد ماستنگ کوپه 2022 مواردی شامل نشان‌های GT و Pony به رنگ مشکی، روکش سیاه برای سقف، آینه­‌های جانبی، جلوپنجره، باله عقب و رینگ‌های 19 اینچی آلومینیومی را به همراه خواهد داشت.

 فورد موستانگ کوپه با پکیج Nite Pony

خانم Suzy Deering مدیر جهانی بخش بازاریابی فورد با اشاره به حضور 11 هزار نفری علاقمندان در 24 ساعت نخست نظرسنجی، این عمل را فرآیندی هیجان‌­انگیز برای استفاده از نظرات هواداران فورد دانسته است.

دیدگاه کاربران