• مرسدس بنز مارکو پولو
  • مرسدس بنز مارکوپولو
  • تبديل مرسدس‌ بنز T کلاس به يک ميکروکمپر

آغاز سفر مارکوپولوی آلمانی

تبدیل مرسدس‌ بنز T کلاس به یک میکروکمپر

7 شهریور 1401 13:28

مرسدس حدود چهار ماه پیش از نسخه جدید T کلاس رونمایی کرد. حالا هم خبر می‌رسد که با اضافه شدن ویرایش کمپر، عرضه جدید را در بازار جشن می‌گیرد.

باید در نظر گرفته این یک ون یکپارچه نیست. بلکه یک کمپر ماژولی به حساب می‌آید که می‌تواند قبل از خرید T کلاس اصلی آن را به صورت سفارشی‌سازی شده خریداری کرد. مرسدس‌ بنز T-Class Marco Polo تبدیل به موتورهوم پایه برای این برند شده است. چراکه در زیر پوست مارکو پولو همان V کلاس قرار دارد. این خودرو قرار است به صورت رسمی در نمایشگاه دوسلدورف به نمایش دربیاید.

باید در نظر گرفته این یک ون یکپارچه نیست. بلکه یک کمپر ماژولی به حساب می‌آید که می‌تواند قبل از خرید T کلاس اصلی آن را به صورت سفارشی‌سازی شده خریداری کرد. مرسدس می‌گوید قصد دارد یک میکروکمپر کاملاً یکپارچه را در نیمه دوم سال آینده معرفی کند تا دامنه محصولات تجاری این خودروساز را بیشتر کند.

ماژول مارکو پولو با دو کیت عرضه می‌شود. بسته استاندارد شامل یک فضای خواب بزرگ برای دو نفر با یک تشک ضخیم 4 اینچی است. در طول سفر، تشک در محفظه مربوط به خود مخفی می‌شود؛ اما در زمان کمپینگ می‌توان به راحتی آن را بیرون کشید. همه پنجره مجهز به پرده هستند و هم‌چنین یک تهویه توری برای جلوگیری از ورود حشرات نیز وجود دارد.

مرسدس بنز مارکو پولو

در قسمت آشپزخانه، باز هم مکانیزم مکانیکی برای باز و بسته کردن نرم و آرام قسمت‌های مختلف وجود دارد. این تجهیزات شامل یک سینک با مخزن آب 12 لیتری، یک یخچال و یک اجاق گاز می‌شود. دو صندلی کمپینگ نیز بخشی از آپشن‌های این پکیج هستند که به یک میز کوچک برای دو نفر چفت می‌شود.

احتمالاً بهترین بخش ماژول مارکو پولو این است که می‌تواند به راحتی توسط دو نفر در چند مرحله ساده، برپا شود. مرسدس می‌گوید تبدیل T کلاس از یک سواری روزمره به یک میکروکمپر تنها چند دقیقه طول می‌کشد.

مرسدس بنز مارکو پولو

این پکیج هنوز برای سفارش در دسترس نیست، ولی شرکت می‌گوید به‌زودی جزئیات کاملی از قیمت و زمان عرضه آن را مشخص می‌کند.

دیدگاه کاربران