• ون گک ترامپچي M8 مستر اديشن
  • ون گک ترامپچي M8 مستر اديشن
  • ون گک ترامپچي M8 مستر اديشن
  • ون گک ترامپچي M8 مستر اديشن

ونی مجهز با قیمت پایه 37 هزار دلار

معرفی ترامپچی M8 مستر ادیشن

19 آبان 1401 12:24

شرکت خودروسازی گک (GAC) نسل دوم ترامپچی M8 را معرفی کرده است، مینی‌ونی بزرگ که برای بازار چین ساخته شده و رقیب بیوک GL8 به حساب می‌آید.

این خودرو بر روی تجمل، تکنولوژی و فضا تمرکز دارد و با پیشرانه‌های بنزینی، هیبریدی و پلاگین‌هیبرید در دسترس است. البته پیش‌بینی می‌شود که گک M8 آماده تولید، به اندازه کانسپت Green Space آینده‌نگر نیست؛ اما از نسخه قبلی خود مدرن‌تر و بهتر به نظر می‌رسد.

گک امید زیادی به مینی‌ون M8 دارد؛ زیرا نسل اول آن (2017 تا 2022) به یکی از پرفروش‌ترین‌ها در کلاس خود تبدیل شد و بیش از 200 هزار دستگاه فروخت. ترامپچی M8 مستر ادیشن در تاریخ 8 نوامبر به طور رسمی در چین عرضه شد و محدوده قیمتی آن بین 37,200 تا 47,200 دلار است. مشتریان می‌توانند از بین پنج مدل و دو نسخه هیبریدی و بنزینی، انتخاب کنند.

طراحی ترامپچی M8 مستر ادیشن

ابعاد خودرو عبات است از 5212/1893/1823 میلی‌متر که فاصله محوری آن 3070 میلی‌متر است. این خودرو بر روی رینگ‌های 18 اینچی سوار شده است.

ون گک ترامپچی M8 مستر ادیشن

ترامپچی، سبک طراحی قسمت جلویی این محصول را رسما Awakening Lion می‌نامد، که نوارهای عمودی آن تا قسمت سپر کشیده شده است. چراغ‌های جلویی آن از 388 LED تشکیل شده است.

عبارت «MASTER» روی قسمت پایینی جلوی خودرو و کاپ رینگ‌ها دیده می‌شود. نشان G، به برند گک (GAC) اشاره دارد که صاحب شرکت ترامپچی است.

کابین و امکانات ترامپچی M8 مستر ادیشن

داخل کابین، با ترکیب رنگ‌های مشکی و قرمز پوشیده شده که تضاد زیادی دارند. علاوه بر آن، نوارهای طلایی‌رنگ برای تزئین روی داشبورد اضافه شده‌اند تا فضا لوکس‌تر باشد.

ون گک ترامپچی M8 مستر ادیشن

در کابین ترامپچی M8 مستر ادیشن، یک نمایشگر 12.3 اینچی ابزار، یک نمایشگر 14.6 اینچی کنترل مرکزی و یک فرمان سه شاخه دیده می‌شود. این صفحه مرکزی، مجهز به سیستم داخلی ADiGO 4.0 بوده که توسط گک توسعه یافته و چیپ Qualcomm Snapdragon 8155 دارد.

ترامپچی M8 مستر ادیشن 20 سنسور برای رانندگی هوشمند دارد، که شامل 12 رادار فراصوتی، 4 دوربین پانوراما، 1 دوربین جلو، 1 رادار جلو و 2 رادار جانبی در عقب هستند. سیستم کمک راننده آن، سطح دو است و ویژگی‌هایی همچون دستیار تغییر لاین، رادار و کنترل نقاط کور و هشدار برخورد جلو دارد.

ون گک ترامپچی M8 مستر ادیشن

سرنشینان ردیف دوم و سوم، به یک صفحه‌نمایش 15.6 اینچی دسترسی دارند. سیستم صوتی آن، از 16 اسپیکر برند یاماها تشکیل شده است. برخی از آن‌ها، در قسمت پشت‌سری صندلی‌های ردیف دوم قرار دارند.

صندلی‌های ردیف دوم، حالت اسپا دارند که با فعال شدن آن، صندلی‌ها به حالت افقی درمی‌آیند و ماساژورها کار خود را آغاز می‌کنند. صندلی‌های ردیف سوم را می‌توان جمع کرد، تا فضای بار بیش‌تری فراهم شود. سقف خودرو به طور استاندارد از نوع پانوراماست.

مشخصات فنی ترامپچی M8 مستر ادیشن

نسخه بنزینی ترامپچی M8 مستر ادیشن، یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 248 اسب‌بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر دارد. این پیشرانه به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل شده است.

نسخه هیبریدی آن، به سیستم هیبریدی تویوتا II مجهز شده و پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 187 اسب‌بخار قدرت و 330 نیوتن‌متر گشتاور دارد. نسخه هیبریدی، به گیربکس CVT مجهز شده است. گک قصد دارد تا نسخه پلاگین‌هیبرید آن را نیز تولید کند‌.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران