• کانسپت خودران فولکس واگن Gen.Travel

جایگزینی برای سفرهای کوتاه هوایی

معرفی فولکس واگن Gen.Travel

3 مهر 1401 09:00

شرکت فولکس‌ واگن، کانسپت جدید خود را با نام Gen.Travel معرفی کرده است. این خودرو هیچ‌گونه فرمانی ندارد و فرم بدنه آن چیزی مابین سدان و MPV (مینی‌ ون خانوادگی) قرار می‌گیرد.

این خودرو جایگزینی برای سفرهای کوتاه هواپیمایی خواهد بود که با باتری‌های بزرگ، سرنشینان را تا آخر سفر همراهی می‌کند.این خودرو برای سفرهای خودران و بدون راننده طراحی شده و برای مردم عادی قابل خریداری نیست؛ زیرا این به عنوان سرویسی طراحی شده که اجاره داده می‌شود. فولکس‌واگن این محصول را IEV «مخفف نوآوری، تجربه، خودرو» می‌نامد تا پیش‌بینی کند که چگونه جابه‌جایی مسافت‌های طولانی در دهه آینده تغییر می‌کند. در واقع این خودرو جایگزینی برای سفرهای کوتاه هواپیمایی خواهد بود که با باتری‌های بزرگ، سرنشینان را تا آخر سفر همراهی می‌کند.

این پروژه خودران سطح 5، برای اولین بار در تاریخ 24 سپتامبر، در رویداد هنری Chantilly، به نمایش درمی‌آید. نسخه تولیدی آن به زودی ساخته نخواهد شد.

کانسپت خودران فولکس واگن Gen.Travel

یک سیستم تعلیق فعال الکتریکی Active Body Control (eABC) وجود دارد، که با پیش‌بینی و محاسبه حرکات اضافه و عمودی راحتی سفر را تضمین می‌کند. فولکس‌ واگن، با کمک هوش مصنوعی، آینده‌ای را می‌بیند که در آن وسیله‌های نقلیه خودران وجود دارند و برد زیادی را ارائه می‌دهند.

در طراحی Gen.Travel، درهای گالوینگ بزرگ به کار رفته‌اند تا دسترسی به کابین ساده‌تر باشد. صندلی‌ها کاملاً انعطاف‌پذیرند و تا سرنشینان استراحت کنند. فضای داخلی خودرو برای 4 سرنشین در نظر گرفته شده و چیدمان صندلی‌ها رو به روی یکدیگر است. یک میز کار نیز وجود دارد. فضای کابین کاملا وسیع است و پنجره‌های جانبی بزرگی دارد. یک سقف شیشه‌ای بزرگ تعبیه شده و فضا را دلنشین می‌سازد.

کانسپت خودران فولکس واگن Gen.Travel

به نظر می‌رسد که هیچ لوگویی از فولکس‌واگن در داخل و خارج خودرو وجود ندارد. این موضوع احتمالا به دلیل آن است که Gen.Travel نماینده‌ای از کل گروه فولکس‌ واگن است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران