• سيتروئن برلينگو 2CV Fourgonnette

عرضه کیت بدنه‌ای خاص به یاد ون محبوب فرانسوی

معرفی سیتروئن برلینگو 2CV Fourgonnette

3 مهر 1401 09:30

اگر ظاهر خودروهای کلاسیک را دوست دارید و از امکانات خودروهای به‌روز و مدرن نیز لذت می‌برید، سیتروئن گزینه جدیدی را با نام Berlingo 2CV Fourgonnette، به شما معرفی می‌کند.

شرکت Caselani این کیت بدنه را ون برلینگو باری و نسخه مسافربری ارائه می‌دهد‌. این کیت بدنه فقط شامل ظاهر خودروست و می‌تواند برای تمامی پیشرانه‌ها، از جمله نسخه برقی سیتروئن برلینگو، اعمال شود.شرکت ایتالیایی Caselani، یک کیت بدنه فایبرگلاس را به این ون افزوده است، تا ظاهری کلاسیک پیدا کند. مشخصات فنی و ویژگی‌های آن ثابت باقی مانده‌اند. شرکت سیتروئن به صورت رسمی مجوز این تغییر را صادر می‌کند.

برلینگو 2CV Fourgonnette مدرن را David Obendorfer، طراح Caselani، ساخته است. وی یک جلوپنجره جدید کرومی با شکل کلی M را افزوده است. کاپوت به یک نقطه تیز ختم می‌شود و روی آن الگوی راه‌راه دیده می‌شود. چراغ‌های جلو کاملاً گرد و بزرگ هستند و جلوی گلگیرهای بلند قرار گرفته‌اند.

پنل‌های راه‌راه و شیاردار، در قسمت کناری و بالای بدنه تعبیه شده‌اند. در نسخه اصلی 2CV، این پنل‌ها برای افزایش استحکام کاربرد داشتند؛ اما اکنون فقط برای ظاهر زیباتر تعبیه شده‌اند. درهای پشت ون، پنچره‌های بیضی‌شکل دارند و چراغ‌های عقب از لامپ‌های دایره‌ای تشکیل شده‌اند.

سیتروئن برلینگو 2CV Fourgonnette

آقای Obendorfer می‌گوید که این پروژه، یک چالش هیجان‌انگیز بوده است؛ زیرا ون اصلی، نسبت‌های متفاوتی داشته است. این خودرو برآمدگی کوتاهی در بخش جلو، کاپوت بلند و ... داشت. وی افزود که بیش‌تر بر جنبه کلی ون تمرکز کرده تا تغییرات را ایجاد کند.

شرکت Caselani این کیت بدنه را ون برلینگو باری و نسخه مسافربری ارائه می‌دهد‌. این کیت بدنه فقط شامل ظاهر خودروست و می‌تواند برای تمامی پیشرانه‌ها، از جمله نسخه برقی سیتروئن برلینگو، اعمال شود.

سیتروئن برلینگو 2CV Fourgonnette

نسخه اصلی 2CV Fourgonnette AU در سال 1951 معرفی شد و اسپین‌آف‌های (محصولات جانبی و نسخه‌ها) مختلفی از آن تا سال 1987 در خط تولید باقی ماندند. طبق اطلاعیه جدید سیتروئن درباره کیت بدنه برلینگو، 1.25 میلیون دستگاه از این خودرو در آن زمان فروخته شد.

شرکت Caselani از اول اکتبر، سفارشات کیت بدنه را می‌پذیرد. تولید آن در ماه ژانویه 2023 آغاز می‌شود و قیمت آن‌ها فعلا در دسترس نیست.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران