• نمونه اوليه آئودي E-Tron

نسخه برقی آئودی Q8؟

معرفی نمونه اولیه آئودی E-Tron با چهره جدید

4 مهر 1401 11:44

با توجه به معرفی نمونه اولیه از آئودی E-Tron جدید در نمایشگاه E-Cannonball  در شهر هامبورگ آلمان، به نظر می‌­رسد که این خودرو به خط تولید بسیار نزدیک شده است.

این احتمال وجود دارد که نمونه اولیه آئودی E-Tron تحت نام Q8 E-Tron معرفی شود تا به جایگاهی مشخص در میان محصولات فعلی خودروساز آلمانی دست یابد. با وجود روکش خاص بدنه که با جزئیات چشمگیر نارنجی همراه شده، می‌­توان بسیاری از جزئیات همچون طرح جدید جلوپنجره و بروزرسانی در چراغ‌های جلو را تشخیص داد. فرم جدید سپر جلو هم ویژگی‌های مدل استاندارد و نسخه S را با هم ترکیب کرده درحالی‌که ورودی هوا با طرح جدید، روح اسپرت را به چهره این خودروی برقی دمیده است.

در نمای عقب هم می‌­توان سپر و دیفیوزر جدید، نشان‌های E-Tron و تغییراتی در گرافیک چراغ‌های عقب را تشخیص داد.

آئودی از اعلام جزئیات درباره این مدل خودداری نموده و فعلا برخی «رازها» را برای خود نگه داشته است، اما براساس خبرهای قبلی این احتمال وجود دارد که محصول جدید تحت نام Q8 E-Tron معرفی شود تا به جایگاهی مشخص در میان محصولات فعلی خودروساز آلمانی دست یابد.

نمونه اولیه آئودی E-Tron

برخی شایعات هم از افزایش بهره‌­وری پیشرانه، بهبود امکان بازیابی انرژی و بروزرسانی مجموعه باتری این خودرو، خبر می‌­دهد. اگر این خبر صحیح باشد، احتمال دارد که شعاع حرکتی این کراس‌­اور به 600 کیلومتر (براساس استاندارد WLTP) افزایش یابد، که نسبت به رقم 440 کیلومتر در مدل قبلی، افزایشی قابل توجه به شمار می‌­آید.

نسل فعلی آئودی E-Tron که با قیمت پایه 70,800 دلار در ایالات متحده عرضه شده، به دو موتور برقی و باتری 95 کیلووات ساعت مجهز شده است، که 402 اسب‌بخار قدرت در اختیار این کراس‌­اور قرار می­‌دهد. این خودرو قادر است ظرف 5.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد درحالیکه حداکثر سرعت به 200 کیلومتر برساعت محدود شده است.

دیدگاه کاربران