• نيسان ورسا 2023

فیس‌لیفت میان‌دوره‌ای برای سدان اقتصادی

معرفی نیسان ورسا 2023

19 مهر 1401 13:40

شرکت نیسان، نسخه فیس‌لیفت ورسا - Versa - را در نمایشگاه خودرو میامی معرفی می‌کند. نیسان ورسا 2023 از پاییز امسال به فروش می‌رسد و نمای جلو جدیدی دارد. جلوپنجره V-motion نیسان در این خودرو فرمی متفاوت دارد و پهن‌تر و بزرگ‌تر شده است.

نیسان ورسا 2023 از پاییز امسال به فروش می‌رسد و نمای جلو جدیدی دارد.برای ورسا فیس‌لیفت، لوگوهای جدید برند نیسان و رینگ‌های 17 اینچی با طرح جدید در نظر گرفته شده و این ویژگی‌ها در تریم برتر SR دیده می‌شوند. رنگ بدنه جدید خاکستری Sky Pearl نیز موجود است و تنها برای تریم پایه S در دسترس نیست.

داخل کابین، تغییرات و اصلاحاتی به چشم می‌خورد. پکیج S پلاس برای تریم پایه موجود شده است. رینگ‌های 15 اینچی فولادی قبلی، با نوع 16 اینچی آلیاژی جایگزین شده و صندلی‌های عقب تاشو 60/40 هستند. این پکیج یک نمایشگر 7 اینچی اطلاعات و سرگرمی با سیستم Android Auto و Apple CarPlay دارد. چنین نمایشگری در حالت استاندارد موجود نیست.

نیسان ورسا SV تریم سطح متوسط است و چندین ارتقا، همانند رنگ داخلی جدید Chambray، شارژر وایرلس و کنسول وسط جدید دارد.

نیسان ورسا 2023

ورسا SR نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 8 اینچی دارد و سایر ویژگی‌های آن شامل نقطه اتصال Wi-Fi، کروز کنترل هوشمند، سیستم کنترل هوا و تهویه خودکار و کنسول مرکزی است.

نیسان ادعا می‌کند که ورسا با استانداردترین ویژگی‌های ایمنی در کلاس خود ارائه شده است. این ویژگی‌های ایمنی عبارتند از ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابرپیاده، هشدار خروج از خط، دستیار نور بالا و ترمز خودکار عقب. مشتریان می‌توانند ویژگی‌های ایمنی اضافه‌تری را مانند هشدار نقطه کور و هشدار ترافیک عقب را دریافت کنند‌.

نیسان ورسا 2023

نیروی مورد نیاز ورسا از طریق یک پیشرانه 1.6 لیتری با 122 اسب‌بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور تامین می‌شود. نسخه پایه S گیربکس پنج سرعته دستی و سایر تریم‌ها گیربکس Xtronic دارند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران