محصولی از برند آلمانی e.go

معرفی خودروی برقی e.wave x

29 مهر 1401 11:07

برند آلمانی e.go، دومین محصول خود را با نام e.wave x ساخته است. این خودرو شهری، به جزء ویژگی‌های ماجراجویانه، ظاهر بهتر و تهاجمی‌تر، ویژگی‌هایی مانند برد طولانی‌تر، قدرت بیش‌تر و فضای داخلی اصلاح‌شده‌ و به‌روز را ارائه می‌دهد.

طراحی e.wave x

خودرو e.wave x سپرهای بازطراحی شده به همراه ورودی‌های هوا فیک و تزئینی دارد‌. دو چراغ اضافی در بخش جلو و به سبک خودروهای رالی وجود دارد، یک صفحه محافظ نیز در بخش جلوست.

در نمای جانبی، ویژگی‌هایی همچون گلگیرهای بزرگ و برآمده، رکاب‌ها، رینگ‌های 18 اینچی و روف‌ریل، در نظر گرفته شده است. روف‌ریل‌ها جنبه تزئینی ندارند و می‌توان به کمک آن‌ها دوچرخه حمل کرد.

کابین و امکانات e.wave x

فضای داخلی کاملاً تغییر یافته و داشبورد آن یک نمایشگر 23 اینچی دارد. این صفحه‌نمایش حاوی ابزارهای دیجیتال و نمایشگر اطلاعات و سرگرمی است، که دکمه‌های فیزیکی در قسمت زیرین آن تعبیه شده‌اند.

فضای داخلی این خودرو چهار صندلی با روکش چرم مصنوعی و گیاهی، تریم پلاستیکی مشابه آلومینیوم و پد شارژر وایرلس دارد.

مشخصات فنی e.wave x

خودرو e.wave x از یک موتور الکتریکی با 107 اسب‌بخار قدرت نیرو می‌گیرد که خروجی آن، نسبت به مدل the e.go Life، حدود 76 اسب‌بخار افزایش یافته است‌. نیروی تولید شده به چرخ‌های عقب می‌رسد و سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپرت موجود است.

باتری جدیدی که در نظر گرفته شده، برد 240 کیلومتری را ارائه می‌دهد؛ در حالی که برد مدل معمولی 117 کیلومتر بوده است. e.wave x از شارژر ۱۱ کیلوواتی نیز پشتیبانی می‌شود‌.

قیمت و برنامه تولید e.wave x

مدل e.wave x اکنون برای رزرو و ثبت سفارش در دسترس است و انتظار می‌رود که اولین تحویل آن اواخر سال 2022 باشد‌‌. طبق وبسایت رسمی این شرکت، قیمت مدل e.wave x از 24,470 دلار آغاز می‌شود که نسبت به مدل the e.go Life، حدود 1,960 دلار گران‌تر است. قیمت‌ها شامل مشوق‌های 3,495 دلاری است و این مدل را به رقیب فیات 500 تبدیل می‌کند.

دیدگاه کاربران