منهارت TR800 تیونینگ پورشه 911 توربو S

معرفی منهارت TR800

همزمان با برگزاری جشن هالووین در کشورهای مختلف جهان، شرکت منهارت هم تصمیم گرفته با تقویت پیشرانه و انتخاب پوشش مشکی و نارنجی برای پورشه 911 توربو S، هیولایی به نام TR800 را به این جشن روانه کند.

خروجی پیشرانه پورشه 911 توربو S به 822 اسب­‌بخار قدرت و 965 نیوتن‌متر گشتاور افزایش یافته است.در گام نخست، خروجی این پورشه سفارشی از 640 اسب‌­بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور در حالت استاندارد به 822 اسب­‌بخار قدرت و 965 نیوتن‌متر گشتاور افزایش یافته است.

این اتفاق به لطف نصب توربوشارژرها و اینترکولر جدید و همچنین تغییر در نرم‌افزار پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر توئین توربو حاصل شده، ضمن ­این‌که سیستم اگزوز با خروجی­‌ها از جنس فولاد ضدزنگ و دریچه­‌های فعال هم در این امر بی‌­تاثیر نبوده است.

شتاب صفر تا صد، زمان پیمایش 400 متر و حداکثر سرعت پورشه 911 توربو S به ترتیب 2.6 ثانیه، 10.5 ثانیه و 330 کیلومتر برساعت اعلام شده است، درحالی‌که از عملکرد منهارت TR800 در این موارد اطلاعی نداریم.

منهارت TR800 تیونینگ پورشه 911 توربو S

بروزرسانی گیربکس 8 سرعته دوکلاچه و نصب کمک‌­فنرهای H&R که باعث کاهش 30 میلیمتری ارتفاع بدنه، از دیگر تغییرات فنی اعمال شده بر این کوپه اسپرت به شمار می­‌آید.

چهره منهارت TR800 به واسطه مجموعه قطعات فیبرکربن شامل زیرسپری جلو، ورودی­‌های هوا، آینه­‌های جانبی، دریچه‌­های روی پیشرانه و باله عقب و همچنین رینگ‌های 21 و 22 اینچی محورهای جلو و عقب با شش پره دوتایی به رنگ مشکی با نوار نارنجی، از سایر نمونه­‌های 911 توربو S متمایز شده است.

فضای کابین منهارت TR800 با مشکی تزئین شده درحالی‌که نوار حاشیه صندلی‌ها و دوخت روکش‌ها به رنگ نارنجی درآمده و این بخش را از یکنواختی خارج کرده است.

منهارت TR800 تیونینگ پورشه 911 توربو S

البته پورشه 911 توربو S در حالت استاندارد هم خودرویی نیرومند و سریع است. این خودرو امسال توانست در مسابقه کوهستانی پایکز پیک و درحالی‌که تحت هدایت David Donner قرار داشت، رکورد تازه‌­ای را به ثبت برساند.

رکورد قبلی این مسابقه، 10 دقیقه و 18.4 ثانیه بود که در سال 2019 و توسط بنتلی کانتیننتال GT به ثبت رسید، اما اکنون پورشه 911 توربو S توانسته در مدت 9 دقیقه و 53.5 ثانیه، مسیر مسابقه را به پایان برساند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com