• ون هيبريدي سايک وولينگ Capgemini

یک ون جمع‌وجور با پیشرانه هیبریدی

معرفی وولینگ Capgemini

18 آبان 1401 11:00

سایک-GM-وولینگ (SGMW) در تاریخ 4 نوامبر، تصاویری رسمی از وولینگ Capgemini هیبرید پلاتینیوم ادیشن جدید، منتشر کرد. این MPV کامپکت احتمالا اواسط دسامبر امسال عرضه می‌شود.

وولینگ Capgemini هیبرید پلاتینیوم ادیشن، یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با خروجی 100 کیلووات، یک موتور الکتریکی و بسته باتری لیتیوم‌یونی سه‌تایی دارد.این خودرو، اولین محصول پرچمدار SGWM با برچسب نقره‌ای وولینگ است. در تاریخ 2 سپتامبر 2020، اولین مدل وولینگ Capgemini رسما از خط تولید خارج شد.

ابعاد خودرو عبارتند از 4875/1880/1690 میلی‌متر با فاصله محوری 2800 میلی‌متری. سایز تایرها نیز 225/55R18 هستند.

از ویژگی‌های قابل توجه ظاهری، می‌توان به باربند سیلور روی سقف و تریم کرومی بالای پنجره‌ها و زه کناری اشاره کرد.

در بخش جلوی خودرو، یک جلوپنجره بزرگ تعبیه شده که جزئیات کرومی دارد. در ادامه آن، چراغ‌های جلو باریک و تیز قرار گرفته است. در قسمت عقب، نشان‌های HEV و premium در سمت راست به چشم می‌خورد. سایر ویژگی‌های طراحی در این بخش شامل اسپویلر کوچک، چراغ‌های عقب باریک و گوشه‌دار و نوار کرومی بالای سپر، است. رنگ جدید بنفش Emerald نیز برای بدنه خودرو ارائه شده است.

ون هیبریدی سایک وولینگ Capgemini

در فضای داخلی، یک صفحه کیلومتر دیجیتال 7 اینچی، نمایشگر 10.25 اینچ مرکزی و فرمان تخت دیده می‌شود‌. فضای داخلی با ترکیب رنگ سفید و آبی پوشیده شده و تریم طلایی دارد. سایر ویژگی‌های آن عبارتند از سیستم عامل Ling OS Lingxi که شامل دستیار خودرو Xiaowu Xiaoling است و با سرنشینان از طریق فرمان صوتی تعامل دارد.

صندلی‌های ردیف دوم این MPV چهار سرنشینه، از تنظیم چند زاویه‌ای پشتیبانی می‌کنند. صندلی‌ها با مواد نرم و دوخت‌های الماسی شکل پوشیده شده‌اند.

ون هیبریدی سایک وولینگ Capgemini

وولینگ Capgemini هیبرید پلاتینیوم ادیشن، یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با خروجی 100 کیلووات، یک موتور الکتریکی و بسته باتری لیتیوم‌یونی سه‌تایی دارد.

قیمت محصول هنوز اعلام نشده است. بازه قیمتی وولینگ Capgemini فعلی، بین 11,900 تا 17,500 دلار است‌.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران