• منصوري تمپستا ورده فراري روما

طوفانی سبز با کمک فراری

معرفی منصوری تمپستا ورده

30 آبان 1401 22:35

شرکت منصوری در اوایل سال 2022 از یک طرح چشمگیر برای فراری روما رونمایی کرد، اما این تیونر آلمانی دوباره به سراغ این خودرو رفته تا یک نمونه منحصربفرد به نام تمپستا ورده (به معنای طوفان سبز) - Tempesta Verde - را بیافریند.

نخستین عامل جالب توجه در منصوری تمپستا ورده، چیزی نیست جزء پوشش دورنگ سبز electric و سفید، که به فراری روما ظاهری متفاوت بخشیده است.نخستین عامل جالب توجه در منصوری تمپستا ورده، چیزی نیست جزء پوشش دورنگ سبز electric و سفید که می­‌تواند یکی از شخصیت‌های ابرقهرمان به نام Two-Face یا دو-چهره را در نظر مجسم کند. رنگ سبز به لطف الگوی نقطه­‌ای، با رنگ سفید ترکیب شده درحالی‌که یک نوار با رنگ‌های پرچم ایتالیا یعنی سبز، سفید و قرمز هم عرض بدنه را پیموده است.

همچون بسیاری از محصولات منصوری، تمپستا ورده هم به مجموعه قطعات فیبرکربن مجهز شده است، که اجزای سپر جلو، کاپوت، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب، رینگ‌های 21 و 22 اینچی و باله عقب را شامل می­‌شود.

فضای کابین منصوری تمپستا ورده هم مثل بدنه این خودرو، جالب توجه و چشمگیر است. ترکیب سبز و سفید در کنار جزئیات مشکی، تریم فیبرکربن و البته طرح پرچم ایتالیا، فضایی پرشور و هیجان خلق کرده است.

منصوری تمپستا ورده فراری روما

منصوری از بخش فنی فراری روما نیز غافل نمانده و پیشرانه توئین توربو 3.9 لیتری V8 این خودرو را به نحوی تقویت کرده است، که اکنون 700 اسب­‌بخار قدرت و 865 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند. منصوری تمپستا ورده می­‌تواند ظرف 3.1 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یافته و حرکت با نهایت سرعت 322 کیلومتر برساعت را تجربه کند.

منصوری تمپستا ورده فراری روما

از قیمت منصوری تمپستا ورده اطلاعی در دسترس نیست، اما می‌­توان اطمینان داشت که با خودرویی بسیار گران‌قیمت مواجه هستیم. از طرف دیگر، احتمال دارد که بسیاری از علاقمندان فراری با مشاهده این خودرو، برای سفارش نمونه­‌های دیگر با پوشش دو رنگ وسوسه شوند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران