• لندرور ديفندر پروژه هاتون

جذابیت بیشتر با رنگ پورشه و پیشرانه جنرال موتورز

جان دوباره برای لندرور دیفندر

11 آذر 1401 17:10

شرکت E.C.D با نام کامل (E.C.D. Automotive Design) که در امر بازسازی انواع لندرور مهارت دارد، در جدیدترین اقدام، یک دیفندر 110 روباز را به خودرویی به نام پروژه هاتون (Project Hutton) تبدیل کرده که ویژگی‌های جالبی دارد.

پروژه هاتون به پیشرانه 6.2 لیتری 8 سیلندر LT4 ساخت جنرال موتورز مجهز شده است، که در حالت استاندارد 620 اسب­‌بخار قدرت دارد.پروژه هاتون به پیشرانه 6.2 لیتری 8 سیلندر LT4 ساخت جنرال موتورز مجهز شده است، که در حالت استاندارد 620 اسب­‌بخار قدرت دارد. معلوم نیست که E.C.D. هم تغییری بر آن اعمال کرده است یا نه اما به هرحال نیروی آن از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

رنگ آبی Frozen بدنه پروژه هاتون، از شرکت پورشه تامین شده و در کنار جزئیات فلزی همچون گارد جلو، رکاب جانبی، شبکه روی جلوپنجره و میله‌­های حفاظتی، قرار گرفته است.  

رینگ‌های 18 اینچی 10 پره با تایرهای 33 اینچی چهار فصل ساخت بی­‌اف گودریچ، برای این دیفندر خاص درنظر گرفته شده درحالی‌که کالیپر ترمزهای برمبو، به رنگ زرد Ferrari تزئین شده است.

لندرور دیفندر پروژه هاتون

فضای کابین هاتون با روکش چرم Caressa Silver به رنگ خاکستری بسیار روشن تزئین شده است، که در عمل تفاوت چندانی با رنگ سفید ندارد. ترکیب رنگ سفید داشبورد با صفحه نشان­‌دهنده زرد Ferrari، مجموعه­‌ای زیبا پدید آورده که البته با کاربری یک خودروی بیراهه‌­نورد، چندان سازگار به نظر نمی‌­رسد.

نمایشگر اطلاعات سرگرمی کنوود eXcelon، بلندگوهای اینفینیتی Kappa، شارژر بی‌سیم، چهار خروجی USB و دوربین جلو و عقب، از مهمترین امکانات رفاهی این خودرو بشمار می­‌آید.

لندرور دیفندر پروژه هاتون

بد نیست بدانید که E.C.D. به تازگی، برخی لندرورهای بازسازی­‌شده را به پیشرانه برقی برگرفته از محصولات تسلا مجهز کرده است. این پیشرانه 450 اسب­‌بخار قدرت برای این خودروها تامین می‌کند و دستیابی به سرعت صد کیلومتر برساعت را در مدت 4 ثانیه امکان‌پذیر خواهد کرد. مجموعه باتری 100 کیلووات ساعت هم شعاع حرکتی 320 کیلومتر را فراهم می‌­کند، هرچند که نوع اتاق، ابعاد رینگ‌ها و امکانات سفارشی هم بر این رقم تاثیرگذار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران