شرکت E.C.D با نام کامل (E.C.D. Automotive Design) که در امر بازسازی انواع لندرور مهارت دارد، در جدیدترین اقدام، یک دیفندر 110 روباز را به خودرویی به نام پروژه هاتون (Project Hutton) تبدیل کرده که ویژگیهای جالبی دارد.
”پروژه هاتون به پیشرانه 6.2 لیتری 8 سیلندر LT4 ساخت جنرال موتورز مجهز شده است، که در حالت استاندارد 620 اسببخار قدرت دارد.“پروژه هاتون به پیشرانه 6.2 لیتری 8 سیلندر LT4 ساخت جنرال موتورز مجهز شده است، که در حالت استاندارد 620 اسببخار قدرت دارد. معلوم نیست که E.C.D. هم تغییری بر آن اعمال کرده است یا نه اما به هرحال نیروی آن از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمام چرخها منتقل میشود.
رنگ آبی Frozen بدنه پروژه هاتون، از شرکت پورشه تامین شده و در کنار جزئیات فلزی همچون گارد جلو، رکاب جانبی، شبکه روی جلوپنجره و میلههای حفاظتی، قرار گرفته است.
رینگهای 18 اینچی 10 پره با تایرهای 33 اینچی چهار فصل ساخت بیاف گودریچ، برای این دیفندر خاص درنظر گرفته شده درحالیکه کالیپر ترمزهای برمبو، به رنگ زرد Ferrari تزئین شده است.
فضای کابین هاتون با روکش چرم Caressa Silver به رنگ خاکستری بسیار روشن تزئین شده است، که در عمل تفاوت چندانی با رنگ سفید ندارد. ترکیب رنگ سفید داشبورد با صفحه نشاندهنده زرد Ferrari، مجموعهای زیبا پدید آورده که البته با کاربری یک خودروی بیراههنورد، چندان سازگار به نظر نمیرسد.
نمایشگر اطلاعات سرگرمی کنوود eXcelon، بلندگوهای اینفینیتی Kappa، شارژر بیسیم، چهار خروجی USB و دوربین جلو و عقب، از مهمترین امکانات رفاهی این خودرو بشمار میآید.
بد نیست بدانید که E.C.D. به تازگی، برخی لندرورهای بازسازیشده را به پیشرانه برقی برگرفته از محصولات تسلا مجهز کرده است. این پیشرانه 450 اسببخار قدرت برای این خودروها تامین میکند و دستیابی به سرعت صد کیلومتر برساعت را در مدت 4 ثانیه امکانپذیر خواهد کرد. مجموعه باتری 100 کیلووات ساعت هم شعاع حرکتی 320 کیلومتر را فراهم میکند، هرچند که نوع اتاق، ابعاد رینگها و امکانات سفارشی هم بر این رقم تاثیرگذار است.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com