• کراس‌اور برقي IM LS7
  • کراس‌اور برقي IM LS7
  • کراس‌اور برقي IM LS7
  • کراس‌اور برقي IM LS7
  • کراس‌اور برقي IM LS7
  • IM LS7
  • IM LS7
  • IM LS7
  • IM LS7

کراس‌اوری برقی از سایک و علی بابا

معرفی IM LS7

1 دی 1401 12:02

شرکت IM Motors، در روز 20 دسامبر، محصول IM LS7 را در چین رونمایی کرد. پیش‌فروش این خودرو آغاز شده و قیمت آن ۵۲ هزار تا ۷۴ هزار دلار است. این دومین محصول شرکت IM Motors محسوب می‌شود و آن را به عنوان یک کراس‌اور تمام الکتریکی سایز متوسط تا بزرگ و ۵ نفره معرفی کرد. این محصول در نیمه فوریه ۲۰۲۳ در چین عرضه می‌شود و در عرض یک ساعت، بیش از ۳۰۰۰ دستگاه از آن پیش‌فروش و رزرو شد.

شرکت IM Motors یک سرمایه‌گذاری مشترکمیان سایک، Zhangjiang Hi-Tech (شرکت فناوری چینی) و گروه علی‌بابا است. آن‌ها در سال ۲۰۲۱، کانسپت LS7 را در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی کردند.

طراحی IM LS7

طراحی بخش جلویی آن کاملا بسته است و چراغ‌های L شکل LED در گوشه‌ها قرار گرفته‌اند. در واقع زبان طراحی آن همانند محصول قبلی شرکت IM Motors است.

کراس‌اور برقی IM LS7

خطوطی که در بدنه و طراحی LS7 دیده می‌شوند، نسبتا صاف و صیقلی هستند. ابعاد خودرو عبارتند از 5049/2002/1731 میلی‌متر و فاصله محوری آن 3060 میلی‌متر است. سیستم‌های پیشرفته کمک راننده و یک دوربین با وضوح بالا وجود دارد.

یک اسپویلر یکپارچه با بدنه خودرو، در بخش عقب دیده می‌شود. چراغ‌های عقب یک‌تکه هستند و با کمک دیفیوزر، اسپرت به نظر می‌رسد.

کابین و امکانات IM LS7

در فضای داخلی، یک صفحه‌نمایش سه‌گانه دیده می‌شود که شامل صفحه کنترل مرکزی، صفحه کیلومتر و صفحه سرنشین است. این اولین خودرو تولید انبوه در چین است که فرمان نیمه دارد. البته مشتریان می‌توانند فرمان کامل را نیز انتخاب کنند. سانروف پانوراما بزرگ و دوربین ۳۶۰ درجه نیز وجود دارد.

کراس‌اور برقی IM LS7

مشخصات فنی IM LS7

شاسی‌بلند IM LS7 به سیستم کابین و کمک راننده (smart cockpit 2.0 ) نسخه IMOS2.0 مجهز شده است. دو پکیج باتری ۹۰ و ۱۰۰ کیلووات‌ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

باتری ۹۰ کیلووات ساعتی توسط سرمایه‌گذاری سایک و CATL ساخته خواهد شد. نسخه ۱۰۰ کیلووات ساعتی یک موتور الکتریکی را شارژ می‌کند و نیرو نهایتا به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. برد آن به ۶۶۰ کیلومتر می‌رسد.

کراس‌اور برقی IM LS7

نسخه دو موتوره با سیستم تمام چرخ محرک، ۶۵۰ اسب‌بخار قدرت دارد و گشتاور آن به ۷۲۵ نیوتن‌متر می‌رسد. برد این نسخه ۶۱۵ کیلومتر است و ۴.۵ ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران