• تيونينگ ب‌‌ام‌‌و X7 توسط منصوري

تغییرات برای نسخه قبل از فیس‌لیفت

تیونینگ ب‌‌ام‌‌و X7 توسط منصوری

9 دی 1401 13:35

شرکت منصوری با انتشار دو تصویر از محصول جدید خود، مخاطبان را سردرگم کرده است. خودروی حاضر در تصاویر کامپیوتری، چیزی نیست جزء ب‌ام‌و X7 که با برخی تغییرات همراه شده، اما نکته عجیب این‌که این مجموعه بر پایه نسخه قبل از فیس‌­لیفت شاسی­‌بلند آلمانی شکل گرفته است.

به نظر می‌­رسد با توجه به انتقاداتی که به طراحی مدل جدید ب‌ام‌و X7 وارد شده، تیونر آلمانی قصد داشته بر مدل قبلی تمرکز کند.تاحدی که می­‌توان از تصاویر تشخیص داد، ب‌ام‌و X7 موردنظر به پکیج M مجهز است، اما به لطف منصوری ابعاد جلوپنجره کاهش یافته و مسیر هوای جدیدی به زیر آن‌ها اضافه شده، ضمن­ این‌که طراحی سپر جلو هم کاملاً تغییر کرده است.

هلالی گلگیرها، رکاب‌های جانبی، سپر جدید عقب، دیفیوزر همرنگ بدنه و 4 خروجی اگزوز با قطعه مشکی در حاشیه آن‌ها، از دیگر ویژگی‌های ظاهری ب‌ام‌و X7 منصوری به شمار می­‌آید. با نگاه به چراغ‌های عقب خودرو، می­‌توان اطمینان داشت که با نسخه قبل از فیس‌­لیفت X7 مواجه هستیم.

رینگ‌های غولپیکر 24 اینچی با طرح چندپره در زیر بدنه این ب‌ام‌و سبز رنگ قرار گرفته، که براساس اعلام منصوری در یازده طرح و چندین سایز متفاوت قابل سفارش است.

تیونینگ ب‌‌ام‌‌و X7 توسط منصوری

متاسفانه منصوری هنوز اعلام نکرده که این پکیج برای نسخه جدید ب‌ام‌و X7 هم قابل نصب است یا خیر، اما به نظر می‌­رسد با توجه به انتقاداتی که به طراحی مدل جدید ب‌ام‌و X7 وارد شده، تیونر آلمانی قصد داشته بر مدل قبلی تمرکز کند.

صرف‌نظر از اینکه مجموعه قطعات بدنه برای کدام نسخه از ب‌ام‌و X7 طراحی شده، منصوری برای طراحی کابین این خودرو براساس سلیقه مشتری، اعلام آمادگی کرده است.

تاکنون هیچ خبری درباره تغییرات فنی احتمالی این خودرو منتشر نشده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران