•  فورد ماستنگ مک اي نعش‌کش
  •  فورد ماستنگ مک اي نعش‌کش
  •  فورد ماستنگ مک اي نعش‌کش
  •  فورد ماستنگ مک-اي ليموزين و نعش‌کش

لیموزین یا نعش‌کش؟

کاربری‌های جدید برای فورد ماستنگ مک-ای

28 دی 1401 13:35

در طول نزدیک به شش دهه یعنی از سال 1965 تاکنون، نام فورد ماستنگ همواره یک خودروی اسپرت را به یاد آورده است.

شرکت Coleman Milne در طول بیش از 60 سال گذشته به ساخت خودروهای حمل اموات مشغول بوده و اکنون به سراغ فورد ماستنگ مک-ای رفته و دو نسخه با کاربری ویژه از آن را ارائه کرده است.با معرفی خودروی قدبلند و البته برقی فورد ماستنگ مک-ای در سال 2019 این ذهنیت تاحدی تغییر کرد، اما اکنون شرکت Coleman Milne با معرفی نسخه‌های لیموزین و نعش‌­کش از ماستنگ مک-ای کاری به مراتب عجیب‌­تر انجام داده است.

شرکت Coleman Milne در طول بیش از 60 سال گذشته به ساخت خودروهای حمل اموات مشغول بوده و پس از معرفی چند خودروی خاص همچون نمونه­‌هایی براساس تسلا مدل S و مرسدس بنز E کلاس پلاگین-هیبرید، اکنون به سراغ فورد ماستنگ مک-ای رفته و دو نسخه با کاربری ویژه از آن را ارائه کرده است.

هردو فورد ماستنگ مک-ای مورد نظر به مجموعه باتری با ظرفیت 75.7 کیلووات ساعت مجهز شده است، که شعاع حرکتی 322 کیلومتر را برای این خودروها فراهم می­‌کنند. این رقم از شعاع حرکتی 440 کیلومتر در نسخه استاندارد به وضوح کمتر شده، که البته با توجه به وزن بیشتر و کاربری این خودروها، قابل انتظار است.

طول فورد ماستنگ مک-ای لیموزین به 6.279 متر رسیده و ارتفاع آن هم 114 میلیمتر نسبت به نسخه استاندارد افزایش یافته است. مواردی همچون شیشه‌های ضدگلوله و نمایشگر و شیشه روی دیواره بین راننده و سرنشینان را می‌­توان برای این خودروی هشت نفره سفارش داد.

 فورد ماستنگ مک-ای لیموزین و نعش‌کش

کف فورد ماستنگ مک-ای مخصوص حمل اموات به صورت کاملا مسطح طراحی شده است. علاوه بر شیشه‌­های بزرگ جانبی، فضا برای قرار دادن لوازم همراه نیز پیش­‌بینی شده است، ضمن ­این‌که با پرداخت مبلغ اضافه، می­‌توان در صندوق برقی، عملکرد کشویی کف و نورپردازی را نیز سفارش داد.

هر دو محصول شرکت Coleman Milne را می­‌توان به صورت فرمان-راست یا فرمان-چپ سفارش داد. ظرف چند ماه آینده و پس از 65 هزار کیلومتر رانندگی آزمایشی، هر دو محصول برای تحویل به مشتریان آماده خواهند بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران