• مورگان پلاس فور Spiaggina
  • مورگان پلاس فور Spiaggina
  • مورگان پلاس فور Spiaggina
  • مورگان پلاس فور Spiaggina
  • مورگان پلاس فور Spiaggina
  • مورگان پلاس فور Spiaggina
  • مورگان پلاس فور Spiaggina
  • مورگان پلاس فور Spiaggina

خودرویی ساحلی برای مشتری خاص

معرفی مورگان پلاس فور Spiaggina

1 فروردین 1402 16:00

شرکت مورگان، یک دستگاه Plus Four را برای یک کلکسیونر مهم این شرکت ساخته است. نام این نسخه ویژه، Spiaggina است، که در زبان ایتالیایی به خودرو ساحلی یا کروزر گفته می‌شود. این خودرو تنها در یک دستگاه تولید می‌شود.

مورگان Plus Four Spiaggina شاید متناسب همه سلیقه‌ها نباشد، اما بازگشتی جذاب به خودروهای ساحلی دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۰ است.مورگان Spiaggina براساس مدل Plus Four و شاسی فولادی این شرکت ساخته شده است. مورگان تغییرات مهمی را به درخواست مشتریان ایجاد کرده است.

چشمگیرترین ویژگی ظاهر خارجی آن، سایبان آلومینیومی است. این سایبان به صورت دو بال، به سمت بالا جمع می‌شود. مورگان آن را با چرم طرح حصیری پوشش داده است. همین چرم در فضای داخلی و صندلی‌ها نیز به کار رفته که از مدل‌های وینتیج Spiaggina الهام گرفته است‌. مورگان مقدار زیادی چوب ساج را نیز داخل کابین به کار برده است.

صندلی‌های عقب این خودرو قابلیت تا شدن دارند که شبیه به عرشه قایق می‌شود. با این ویژگی می‌توان تجهیزات ساحلی را حمل کرد.

مورگان پلاس فور Spiaggina

مورگان این خودرو را در سال ۲۰۲۲ ساخت، اما اکنون آن را برای عموم نمایش داده است. علاوه بر آن، این شرکت مدل پلاس فور را برای سال ۲۰۲۳ به روز کرده است‌ و تغییرات زیادی در کابین آن مشاهده می‌شود‌. داشبورد آلومینیومی، جالیوانی اختیاری و سیستم صوتی Sennheiser با هشت اسپیکر، از ویژگی‌های آن است.

علاوه بر این تغییرات، دمپرها، سیستم تعلیق، ایربگ‌ها، کنترل پایداری الکترونیکی و ... ارتقا یافته است.

مورگان اطلاعاتی را درباره پیشرانه ارائه نداده است. اما این Plus Four منحصربه‌فرد، احتمالا به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ ب‌ام‌و مجهز شده است. این پیشرانه ۲۵۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. شتاب آن کم‌تر از ۵ ثانیه است.

مورگان پلاس فور Spiaggina

مورگان در ماه نوامبر، نسخه‌ای خاص از سوپر ۳ را معرفی کرد، که تنها همین یک دستگاه از آن موجود است. مورگان با معرفی این خودرو، توانایی خود را در شخصی‌سازی نشان داد. این محصول با همکاری برند‌ Orlebar Brown، برند لباس شنا، ساخته شد.

مورگان Plus Four Spiaggina شاید متناسب همه سلیقه‌ها نباشد، اما بازگشتی جذاب به خودروهای ساحلی دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۰ است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران