• سانگ‌ يانگ موسو 2023
  • سانگ‌ يانگ موسو 2023
  • سانگ‌ يانگ موسو 2023
  • سانگ‌ يانگ موسو 2023
  • سانگ‌ يانگ موسو 2023

فضای بار بیشتر برای نسخه Saracen+

معرفی سانگ‌ یانگ موسو 2023

22 فروردین 1402 13:09

شرکت سانگ‌ یانگ، نام خود را به طور رسمی به KG موبیلیتی تغییر داده است. اما این تغییر هنوز به بازار بریتانیا نرسیده و محصولات همچنان با نام قدیمیشان عرضه می‌شوند. موسو ۲۰۲۳ نیز با همان برند سانگ‌ یانگ معرفی شده و اکنون ۱۲ اینچ جادارتر است.

موسو Saracen+ همان بدنه و پلتفرم مدل‌های معمولی را دارد؛ اما فضای بار آن ۳۰۴.۸ میلی‌متر بلندتر شده که ظرفیت حمل بار را افزایش می‌دهد.مدل‌های موسو ارتقا یافته عبارتند از موسو EX، موسو Rebel و موسو Saracen. نسخه پایه آن، فضای بار کوتاه‌تری دارد و ویژگی‌هایی همچون رینگ ۱۷ اینچی، سیستم صوتی DAB، شش ایربگ، شیشه‌های برقی، قفل مرکزی و گیربکس دستی ارائه می‌دهد.

سانگ‌یانگ موسو Rebel براساس EX ساخته شده و ویژگی‌های بیش‌تری همچون روف‌ریل، دوربین عقب، نمایشگر ۸ اینچی با سیستم اندروید اتو و گوگل پلی، روکش چرم مصنوعی صندلی‌ها، گرمکن و تهویه صندلی‌های جلو، گرمکن فرمان، پله‌های جانبی، چراغ‌های مه‌شکن LED و گرافیک‌های Rebel، دارد. این نسخه تنها با گیربکس اتوماتیک در دسترس است.

نسخه به روز شده Saracen، ویژگی‌هایی مانند رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی، روکش چرم ناپا برای صندلی‌ها، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، نمایشگر ۹.۲ اینچی اطلاعات و سرگرمی، سیستم تهویه اتوماتیک دو ناحیه‌ای، کروز کنترل، چراغ‌های دی‌لایت LED، تشخیص نقاط کور و دستیار تغییر لاین دارد.

سانگ‌ یانگ موسو 2023

موسو Saracen+ همان بدنه و پلتفرم مدل‌های معمولی را دارد؛ اما فضای بار آن ۳۰۴.۸ میلی‌متر بلندتر شده که ظرفیت حمل بار را افزایش می‌دهد. در این نسخه رنگ مشکی در قسمت‌هایی مانند آینه‌های جانبی، در عقب و کمربند دیده می‌شود. رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی آن با تایرهای 255/60  پوشیده شده است.

تمامی نسخه‌های موسو، از یک پیشرانه ۲.۲ لیتری خطی دیزلی نیرو می‌گیرند. این پیشرانه ۱۹۹ اسب‌بخار قدرت در ۳۸۰۰ دور در دقیقه و ۴۴۱ نیوتن‌متر گشتاور در ۱۶۰۰ تا ۲۶۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند.

سانگ‌ یانگ موسو 2023

این خودروساز ادعا می‌کند که این تنها پیکاپ در بریتانیاست که می‌تواند به طور همزمان تا ۳.۵ تن را بکشد و بیش از ۱ تن را حمل کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران
Mahdi 1402/4/27
والا من دارم خیلی راضیم
پاسخ
0
0
0