ارتقای نمایشگر سوپراسپرت‌های ایتالیایی

همکاری سامسونگ و فراری

29 فروردین 1402 11:45

شرکت سامسونگ عمدتاً به واسطه محصولات هوشمند خود، مانند LCDها، LEDها، تلفن‌های همراه هوشمند، تلویزیون و ‌‌‌‌‌‌... شناخته شده است.

سامسونگ با فراری تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده تا تکنولوژی OLED را برای نمایشگر‌های مدل‌های جدید این خودروساز ارائه دهد.این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه فناوری، پروژه‌های دیگری نیز دارد و یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان قطعات خودرو محسوب می‌شود. سامسونگ سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی، تله‌ماتیک‌ و قطعات سیستم کمک راننده را ارائه می‌دهد.

اکنون این شرکت کره‌ای، با فراری تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده تا تکنولوژی OLED را برای نمایشگر‌های مدل‌های جدید این خودروساز ارائه دهد. این قرارداد توسط Benedetto Vigna، مدیرعامل فراری و JS Choi، مدیرعامل Samsung Display و در مراسمی ویژه در محوطه Samsung Display’s Asan در کره به امضا رسید.

مدیرعامل فراری در این مراسم اظهار کرد که ارتقا تجربه مشتری در بخش لوکس، کلیدی است. وی افزود که فراری به واسطه همکاری با سامسونگ دیسپلی، گام مهمی در بخش دیجیتال نسل بعدی محصولاتش برمی‌دارد. اطلاعات دیگری درباره قرارداد از سوی فراری و سامسونگ منتشر نشده و جزئیات مالی آن نیز دردسترس نیست.

همکاری سامسونگ فراری

فراری قبل از این گفته بود که قصد دارد برای قطعات فرعی و نرم‌افزاری محصولاتش از تامین‌کنندگان خارجی استفاده کند، تا بتواند سرمایه بیش‌تری را به الکتریکی کردن و پیشرانه‌های جدید اختصاص دهد. نقطه اوج استراتژی جدید آن‌ها اواسط دهه جاری خواهد بود؛ زمانی که اولین مدل تولیدی برقی رونمایی شود.

مدیرعامل سامسونگ دیسپلی گفته که بر اساس تخصص گسترده این شرکت در تکنولوژی OLED، آماده هستند تا صفحه ‌نمایش‌های پیشرفته‌ای را ارائه دهند که استانداردهای دقیق فراری را برآورده می‌کنند. سامسونگ دیسپلی مطمئن است که همکاری با فراری فرصتی هیجان‌انگیز برای استفاده از نقاط قوت در زمینه سوپرکارهاست و موقعیت سامسونگ را در تکنولوژی OLED ارتقا داده و باعث پیشرفت خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران