• رولزرويس گوست سفارشي منچستر
  • رولزرويس گوست سفارشي منچستر
  • رولزرويس گوست سفارشي منچستر
  • رولزرويس گوست سفارشي منچستر
  • رولزرويس گوست سفارشي منچستر
  • رولزرويس گوست سفارشي منچستر
  • رولزرويس گوست سفارشي منچستر

تزئینات متفاوت برای گوست

یک رولزرویس سفارشی برای ادای احترام به منچستر

30 فروردین 1402 11:17

شرکت رولزرویس تصمیم گرفته با معرفی یک نمونه منحصربه‌فرد از مدل گوست، به محل تولد خود یعنی شهر منچستر ادای احترام کند.

در بدنه این رولزرویس گوست می­‌توان نشانه‌­هایی از نمادهای شهر منچستر، مانند Manchester Bee را پیدا کرد. دو موسس این برند لوکس یعنی چارلز رولز و هنری رویس در سال 1904 و در هتل میدلند که در منچستر واقع شده، یکدیگر را ملاقات کردند و این شروعی بود برای فعالیت یکی از مهمترین شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی، بنابراین مسئولین رولزرویس تصمیم گرفته­‌اند این اتفاق مهم را گرامی بدارند.

این رولزرویس گوست سفارشی تحت همکاری شعبه مرکزی رولزرویس و نماینده آن در منچستر شکل گرفته و روند طراحی آن به مدت 2 سال ادامه داشته است.

در بدنه این رولزرویس گوست می­‌توان نشانه‌­هایی از یکی از نمادهای شهر منچستر یعنی Manchester Bee را پیدا کرد. این نماد که به سختکوشی مردم منچستر اشاره دارد را می­‌توان روی ستون C مشاهده کرد.

رولزرویس گوست سفارشی منچستر

رنگ نقره­‌ای بدنه به عنوان پوشش سنتی محصولات رولزرویس، با پوشش آبی فیروزه‌­ای در کالیپر ترمزها و درپوش وسط رینگ‌ها همراه شده است.

در فضای کابین رولزرویس گوست Manchester هم با موارد منحصر به این خودرو مواجه هستیم. 10 هزار نقطه نورانی که روی داشبورد نقش بسته، نمایی از تصویر هوایی شهر منچستر در شب را نمایش می­‌دهد، درحالی‌که هتل میدلند با بزرگترین نقطه نورانی مشخص شده تا اهمیت این مکان برای رولزرویس را نشان دهد.

صندلی‌ها با چرم سفید و مشکی روکش شده، درحالی‌که زنبور منچستر در نوار فیروزه‌­ای رنگ پشتی­‌ها قابل مشاهده است.

رولزرویس گوست سفارشی منچستر

اسامی مکان‌های دیدنی و تاریخی منچستر روی پشتی صندلی میانی عقب حک شده است، درحالی‌که فرم گرافیکی روی نشان­دهنده‌­ها، به ماده گرافین اشاره دارد. این ماده با ساختار بلوری لانه زنبوری، نخستین بار در سال 2004 و در دانشگاه منچستر ساخته شد. البته این تنها افتخار منچستر در زمینه فناوری نبوده چراکه نخستین کامپیوتر دیجیتال برنامه‌­ریزی شده نیز در این شهر ساخته شده و رولزرویس هم با نشان MCR که مخفف نام این رایانه یعنی The Manchester Baby است، نقش مهم منچستر در گسترش فناوری را به مخاطبان یادآوری می‌­کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران