• شاسي بلند ايکس K2
  • شاسي بلند Ickx K2
  • شاسي بلند ايکس K2
  • شاسي بلند ايکس K2
  • شاسي بلند ايکس K2
  • شاسي بلند ايکس K2

شاسی بلند چینی با ظاهر و اسمی جدید در ایتالیا

معرفی ایکس K2

10 اردیبهشت 1402 14:00

شرکت DR Automobiles، از سال ۲۰۰۶ تاکنون، خودروهای چینی را در ایتالیا می‌‌فروشد‌. این شرکت اخیراً یک برند جدید را با نام Ickx معرفی کرده است. اولین محصول این برند جدید، K2 است‌.

قیمت پایه Ickx K2 برابر ۶۰,۱۸۰ دلار است و خریداران به جزء انتخاب رنگ بدنه، آپشن دیگری ندارند.K2 شاسی‌بلند آفرودی است، که ظاهر آشنایی دارد. این خودرو براساس بایک BJ40 طراحی شده و برخی ویژگی‌های آن بسیار یادآور جیپ رانگلر است. جلوپنجره آن نیز شبیه به رنجرور طراحی شده است. Ickx اشاره کرده که جلوپنجره این خودرو کاملا از فیبرکربن ساخته شده تا ظاهر باابهتی داشته باشد.

پایین جلوپنجره، یک سپر پلاستیکی و یک صفحه محافظ تعبیه شده است. با وجود رینگ‌های ۲۰ اینچی، زاویه ورود و خروج آن به ۳۷ و ۳۱ درجه می‌رسد. زاویه شکست ۲۳ درجه و فاصله آن از سطح زمین برابر ۲۲ سانتی متر است.

سیستم تعلیق جلو از نوع دوجناغی بوده و محور عقب محکم است، تا بتواند از پس هر جاده‌ای بربیاید. سایر ویژگی‌های آن شامل قفل الکترونیکی جلو و عقب و سیستم چهار چرخ محرک پاره‌وقت عقب است.

شاسی بلند Ickx K2

طول ایکس K2 به ۴۶۴۵ میلی‌متر می‌رسد که نسبت به جیپ رانگلر چهار د، ۱۴۰ میلی‌متر کوتاه‌تر است. وزن آن به ۲۱۸۰ کیلوگرم می‌رسد و تا ۱۵۰۰ کیلومتر را می‌کشد.

برای پیشرانه، تنها یک موتور ۲ لیتری دیزلی در نظر گرفته شده است. این پیشرانه ۱۵۹ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. حداکثر سرعت K2 به ۱۶۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. این خودرو در هر صد کیلومتر به طور میانگین ۱۰.۳ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

در فضای داخلی K2، یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعات و سرگرمی با پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، تودوزی چرمی، سیستم کنترل آب و هوا دو منطقه‌ای و ... ارائه می‌شود‌. سقف این شاسی‌بلند، همانند جیپ رانگلر، قابلیت حذف شدن دارد.

شاسی بلند Ickx K2

قیمت پایه Ickx K2 برابر ۶۰,۱۸۰ دلار است و خریداران به جزء انتخاب رنگ بدنه، آپشن دیگری ندارند. طبق شایعات موجود، این شرکت برنامه دارد تا K2 را در سایر بازارهای اروپایی، مانند اسپانیا، نیز عرضه کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران