• تويوتا کرولا نايت شيد اديشن 2024
  • تويوتا کرولا نايت شيد اديشن 2024
  • تويوتا کرولا نايت شيد اديشن 2024
  • تويوتا کرولا نايت شيد اديشن 2024
  • تويوتا کرولا نايت شيد اديشن 2024
  • تويوتا کرولا نايت شيد اديشن 2024

تریمی زیبا برای مدل‌های هیبریدی

معرفی تویوتا کرولا نایت شید ادیشن 2024

20 اردیبهشت 1402 14:56

شرکت تویوتا با معرفی نسخه نایت شید ادیشن (Nightshade Edition) از کرولا، چهره دیگری از این خودوری محبوب را به نمایش گذاشته است. این نسخه قبلا هم برای کرولا عرضه شده بود، اما در سال 2023 خبری از آن نبود. اکنون کرولا 2024 در دو فرم اتاق سدان و هاچبک و البته برای نخستین بار در نسخه هیبرید، با تریم نایت شید ادیشن هم قابل سفارش است.

کرولا 2024 در دو فرم اتاق سدان و هاچبک و البته برای نخستین بار در نسخه هیبرید، با تریم نایت شید ادیشن هم قابل سفارش است.این نسخه که براساس تریم SE از کرولا شکل گرفته است، رینگ‌های 18 اینچی برنزی و روکش مشکی براق اجزای جلوپنجره، آنتن کوسه­‌ای، روکش آینه­‌های جانبی، باله سقفی (در مدل هاچ‌بک)، دیفیوزر عقب و نشان‌های تویوتا را به همراه دارد.

در نسخه سدان هم یک باله روی لبه صندوق عقب نصب شده است، تا نمای اسپرت این خودرو را تکمیل نماید.

نسخه سدان از تویوتا کرولا نایت شید ادیشن 2024 را می­‌توان با رنگ‌های متالیک مشکی Midnight، نقره­‌ای Classic و سفید یخی Cap سفارش داد. برای نسخه هاچ‌بک نیز امکان سفارش سقف مشکی همراه با رنگ‌های Windchill صدفی، مشکی Midnight روغنی و نقره‌­ای Classic متالیک فراهم شده است.

تویوتا کرولا نایت شید ادیشن 2024

صرف نظر از فرم اتاق، مواردی شامل صندلی‌های اسپرت با روکش پارچه‌­ای، صفحه پشت آمپر 4.2 اینچی، نمایشگر لمسی 8 اینچی و ویرایش سوم از سامانه ایمنی تویوتا یعنی Safety Sense، در تویوتا کرولا نایت شید ادیشن 2024 به صورت استاندارد نصب شده است.

سیستم صوتی JBL بنابر درخواست مشتری اضافه می­‌شود ضمن­ این‌که اگر این نسخه را بر پایه تریم SE پرمیوم سفارش دهید، موارد بیشتری شامل سانروف برقی، شارژر بی‌سیم، هشدار نقطه کور و هشدار برخورد از عقب نیز به فهرست تجهیزات اضافه خواهد شد.

تویوتا کرولا هیبرید به پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری درون‌سوز و دو پیشرانه برقی مجهز شده است، که مصرف سوخت ترکیبی 5 لیتر در صد کیلومتر را برای این خودرو فراهم می­‌کند.

تویوتا کرولا نایت شید ادیشن 2024

تویوتا کرولا سدان و هاچ‌بک در نسخه درون‌سوز هم به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده است، که 169 اسب­‌بخار قدرت تولید می­‌کند.

از آنجا که قیمت تویوتا کرولا 2024 هنوز اعلام نشده است، از قیمت نسخه نایت شید ادیشن هم اطلاعی در دسترس نیست. انتظار داریم که این خودرو از اواخر سال 2023 به نمایندگی‌های تویوتا وارد شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران