• باگي تاميا وايلد وان مکس
  • باگي تاميا وايلد وان مکس
  • باگي تاميا وايلد وان مکس
  • باگي تاميا وايلد وان مکس

ورود ماشین کنترلی‌ به دنیای واقعی

معرفی تامیا وایلد وان مکس

30 اردیبهشت 1402 15:06

این عکس‌ها مربوط به تامیا Wild One Max است که در ساخت آن از Wild One قدیمی (باگی رادیو کنترل با مقیاس 1:10 مریوط به دهه۱۹۸۰) الهام گرفته شده است.  محصول جدید، در اندازه واقعی ساخته شده است.

برای عبور از مسیرهای ناهموار، دمپرهای Bilstein و فنرهای Eibach با ترمزهای برمبو و تایرهای ۱۴ اینچی آفرودی Maxxis در نظر گرفته شده است.اولین خبرها درباره آن مربوط به سال ۲۰۲۱ است. این محصول توسط شرکت The Little Car Company با همکاری تامیا ایجاد شده است. روند توسعه آن ‌در دوسال گذشته بسیار قابل توجه است و طراحی آن پیشرفت کرده. ابعاد آن‌کاملا واقعی است؛ اما قبلا با مقیاس 8:10 بود. صندلی سرنشین به آن اضافه شده است.

این شرکت می‌گوید که هشت باتری قابل جا به جایی برای آن در نظر گرفته شده که قدرت ۱۴.۴ کیلووات ساعتی دارند. این نیرو به موتور برقی روی محور عقب منتقل می‌شود. سرعت آن 96 کیلومتر برساعت است.

برای عبور از مسیرهای ناهموار، دمپرهای Bilstein و فنرهای Eibach با ترمزهای برمبو و تایرهای ۱۴ اینچی آفرودی Maxxis در نظر گرفته شده است. تعلیق جلو بازطراحی شده تا ایمنی و دید بهبود یابد. بازوی عقب به دوجناغی تبدیل شده است.

در فضای داخلی آن، یک نمایشگر دیجیتال ۵ اینچی قرار گرفته تا بتوان اطلاعات حیاتی را نظارت کرد. از آن جایی که این وسیله کاملا باز است، سوئیچ‌های دریایی به کار رفته و کمربندها چهار نقطه‌ای هستند.

باگی تامیا وایلد وان مکس

شرکت Little Car Company گفته یک پکیج قانونی برای تردد جاده‌ای ارائه می‌شود، تا بتوان در خیابان‌های بریتانیا و اتحادیه اروپا رانندگی کرد.

باگی Wild One Max در شمال آمریکا نیز دردسترس خواهد بود، اما برنامه‌ای برای عرضه نسخه قانونی خیابانی آن وجود ندارد.

باگی تامیا وایلد وان مکس

بن هدلی، مدیرعامل Little Car Company، گفته که آن‌ها برای معرفی تامیا Wild One Max Launch Edition هیجان زده هستند‌. در این راه مشکلات فراوانی وجود داشته و تیم آن‌ها برای جان بخشیدن به یک ماشین R/C تلاش کرده‌اند.

اطلاعات درباره قیمت آن، همزمان با معرفی و عرضه عمومی اعلام خواهد شد. این شرکت آمار نهایی عملکرد آن را نیز در همان زمان اعلام می‌کند؛ زیرا هنوز تست‌هایی در حال انجام است. تولید ۱۰۰ نمونه از آن‌ در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و شرکت Little Car Company می‌گوید که نسخه‌های دیگر Wild One Max بعدا ارائه خواهند شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران