• 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون
  • 2024 شورولت کلرادو ZR2 بايسون

تا دندان مسلح برای آفرود

معرفی شورولت کلرادو ZR2 بایسون 2024

12 خرداد 1402 19:37

نزدیک به یک سال پس از معرفی نسخه­‌های مختلف از شورولت کلرادو، اکنون نوبت به خشن­‌ترین عضو یعنی ZR2 بایسون (ZR2 Bison) رسیده است، تا با مدل 2024 معرفی شود.

زوایای شکست و خروج این خودرو نیز به ترتیب 26.9 و 26 درجه اعلام شده است، که بهتر از نسخه استاندارد ZR2 به نظر می­‌رسد.با اضافه شدن مجموعه قطعات بایسون، لوازم جانبی AEV، سیستم تعلیق تقویت شده با کمک‌­فنرهای مولتی‌ماتیک در محور جلو و قفل دیفرانسیل جلو و عقب به مجموعه توانمند ZR2، یک وانت بسیار قدرتمند پدید آمده است.

مجموعه لوازم AEV شامل وینچ روی سپر جلو، سپر عقب و هلالی گلگیرهای متفاوت، رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای 35 اینچ و تایر زاپاس در محفظه بار، خواهد بود. پنج صفحه فولادی در زیر بدنه نصب شده است تا از رادیاتور، فرمان، انتقال قدرت، محفظه سوخت و دیفرانسیل حفاظت کند.

علاوه بر لوگوی AEV روی بدنه، این نشان را می‌­توان روی پشت­ سری صندلی‌ها و کفپوش‌های چهارفصل نیز مشاهده کرد. برخی امکانات رفاهی همچون سانروف نیز برای این مدل قابل سفارش خواهد بود.

2024 شورولت کلرادو ZR2 بایسون

شورولت کلرادو ZR2 بایسون به پیشرانه 4 سیلندر 2.7 لیتری توربوشارژ با 310 اسب­‌بخار قدرت و 583 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده، که از تمام اعضای خانواده کلرادو بیشتر است. نیروی پیشرانه از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و جعبه انتقال دو سرعته به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

شورولت کلرادو ZR2 بایسون در ارتفاع 31 سانتی‌متری از سطح زمین ایستاده یعنی تقریبا 4 سانتی‌متر بلندتر از تریم ZR2، هرچند که زاویه حمله با 0.4 کاهش به 38.2 درجه رسیده است. زوایای شکست و خروج این خودرو نیز به ترتیب 26.9 و 26 درجه اعلام شده است، که بهتر از ZR2 به نظر می­‌رسد.

2024 شورولت کلرادو ZR2 بایسون

به لطف تجهیزات اضفه، وزن خالص شورولت کلرادو ZR2 بایسون به 2390 کیلوگرم رسیده، که نسبت به کلرادو ZR2 استاندارد 143 کیلوگرم سنگین‌تر است. همچنین وزن مجاز بار و یدک­‌کشی نسبت به ZR2 کاهش یافته و برای بایسون به 476 کیلوگرم و 2.5 تن رسیده است، درحالی‌که این ارقام در نسخه استاندارد به ترتیب 580 کیلوگرم و 2.72 تن اعلام شده است.

قیمت شورولت کلرادو ZR2 بایسون هنوز اعلام نشده است، ولی می­‌توان انتظار داشت که این عدد از رقم پایه 48,295 دلار برای تریم ZR2، به مراتب بالاتر باشد. این خودرو از اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران