• دوچرخه لامبورگيني Racemax StradaX
  • دوچرخه لامبورگيني Racemax StradaX
  • دوچرخه لامبورگيني Racemax StradaX
  • دوچرخه لامبورگيني Racemax StradaX
  • دوچرخه لامبورگيني Racemax StradaX
  • دوچرخه لامبورگيني Racemax StradaX

عرضه دو محصول دیگر در همکاری با 3T

افزایش تنوع دوچرخه‌های لامبورگینی

26 خرداد 1402 10:15

شرکت خودروسازی لامبورگینی و 3T، تولیدکننده دوچرخه، با یکدیگر همکاری کرده‌اند و دو مدل دوچرخه سطح بالا را ارائه دادند. این دوچرخه‌ها Racemax X Automobili Lamborghini و Strada X Automobili Lamborghini نام دارند و به خط تولید دوچرخه لامبورگینی اضافه می‌شوند، که قبلا شامل مدل Exploro Racemax x Huracan Sterrato بود.

قیمت مدل Racemax از ۹۸۹۹ دلار دلار آغاز می‌شود، اما Strada X قیمت کم‌تری برابر با ۸۹۹۹ دلار دارد. این دوچرخه‌ها به صورت سفارشی ساخته می‌شوند و تحویل آن‌ها ۱۶ هفته طول می‌کشد. مدل Racemax X بسیار شبیه به مدل Exploro Racemax X  بوده و تنها چند تغییر اساسی دارد. یعنی این مدل‌ها از مولفه SRAM Force به جای SRAM RED استفاده می‌کنند. Racemax X در رنگ‌های مدل هوراکان Sterrato موجود نیست؛ اما رنگ‌های منحصر به خود را مانند Oro Elios و Verde Selvans دارد.

دوچرخه Strada X  مشابه دوچرخه‌های جاده‌ای معمولی 3T است. اجزای آن نیز SRAM Force است. یکی از تفاوت‌های قابل توجه، چرخ‌های Discus 45 است که سواری لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد. Strada X با دو رنگ Viola Pasifae و Arancio Apodis دردسترس است.

دوچرخه لامبورگینی Racemax StradaX

قیمت مدل Racemax از ۹۸۹۹ دلار دلار آغاز می‌شود، اما Strada X قیمت کم‌تری برابر با ۸۹۹۹ دلار دارد. این دوچرخه‌ها به صورت سفارشی ساخته می‌شوند و تحویل آن‌ها ۱۶ هفته طول می‌کشد. این دوچرخه‌ها در چهار ابعاد ۵۱، ۵۴ و ۵۶ و ۵۸ سانتی‌متر دردسترس هستند. باید توجه داشت که در بین دوچرخه‌های سطح بالا، قیمت آن‌ها آنقدرها هم زیاد نیست.

لامبورگینی تجربه قوی‌ای در ساخت دوچرخه دارد. همکاری آن با 3T سال گذشته آغاز شد. اما در سال ۲۰۱۸ با Cervelo همکاری کرد تا R5 Automobili Lamborghini Edition را بسازد. این دوچرخه جاده‌ای تنها به تعداد ۶۳ نمونه ساخته شد و قیمت آن‌ها ۱۸ هزار دلار است. لامبورگینی قبل از سال ۲۰۱۸ نیز با Cervelo در ارتباط بوده و برای ساخت P5X همکاری کرد که یک دوچرخه آزمایشی با ظاهر تهاجمی و گرافیک‌های لامبورگینی بود. در همان سال یک دوچرخه برقی با همکاری Italtechnology ارائه شد. اکنون باعث تعجب است که لامبورگینی همانند پورشه، دوچرخه الکترونیکی‌اش را به‌روز نکرده است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران