• بيوک انويژن 2024

اولین محصول شرکت با فناوری سوپر کروز

معرفی بیوک انویژن 2024

26 خرداد 1402 11:21

با گذشت سه سال از معرفی نسل دوم بیوک انویژن، وقت آن رسیده که این کراس‌­اور جمع و جور لوکس مورد بروزرسانی قرار گیرد. البته تصاویر نسخه جدید، مدتی قبل و توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) در اختیار رسانه‌­ها قرار گرفت.

انویژن 2024 به عنوان نخستین محصول از این برند آمریکایی، به فناوری سوپر کروز (Super Cruise) با امکان رانندگی بدون دخالت دست مجهز شده است. البته بیوک انویژن 2024 بازار آمریکا را نمی­‌توان دقیقا مشابه انویژن S موجود در چین دانست، چراکه شعبه آمریکایی بیوک، این خودرو را با رینگ‌های بزرگ‌تر، الگوی متفاوت جلوپنجره و شب‌رنگ‌های نارنجی در دو طرف سپر همراه کرده و البته تریم سطح بالای اونیر (Avenir) را نیز برای این خودرو تدارک دیده است. نمای جلوی انویژن 2024 اکنون با جدیدترین محصولات این برند یعنی بیوک انویستا و انکور GX کاملا هماهنگی دارد.

انویژن 2024 به عنوان نخستین محصول از این برند آمریکایی، به فناوری سوپر کروز (Super Cruise) با امکان رانندگی بدون دخالت دست مجهز شده است. این فناوری را اکنون می­‌توان در بیش از 640 هزار کیلومتر از معابر آمریکا و کانادا مورد استفاده قرار داد.

بیوک انویژن 2024

در یکی از تصاویر رسمی، می­‌توان کابین تریم اونیر با روکش چرم با کیفیت و دوخت چشمگیر را مشاهده کرد، که مواردی شامل حافظه صندلی‌ها و فرمان ارتقا یافته سازگار با سامانه خودران هم به آن اضافه شده است. هرچند فعلا تصویر کاملی از داشبورد بیوک انویژن 2024 منتشر نشده است، اما می­توان برخی تغییرات احتمالی را تشخیص داد. مثلا به نظر می­‌رسد که نمایشگر یکپارچه 19 اینچی موجود در بیوک انکور GX، در انویژن 2024 هم نصب شده است. نمایشگر مذکور از صفحات 8 اینچی پشت آمپر و 11 اینچی لمسی تشکیل می­شود.

برای آگاهی از مشخصات دقیق بیوک انویژن 2024 باید تا اواخر سال جاری منتظر بمانیم.

انویژن 2024، سومین مدل از پنج محصول جدیدی است، که بیوک قصد دارد تا سال آینده میلادی معرفی کند. نکته جالب اینکه مدل فعلی انویژن توانسته بهترین آمار فروش شش‌ ماهه را ثبت کند و اصلا بعید نیست که فروش کلی این خودرو در سال 2023 با یک رکورد جدید همراه باشد. بد نیست بدانید که علیرغم تمرکز کامل بیوک بر مدل‌های کراس‌اور و شاسی بلند در آمریکا، دو مدل سدان لاکراس و ورانو را همچنان در چین به فروش می­‌رساند چراکه در این کشور، خودروهای سدان همچنان با استقبال مشتریان روبرو هستند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران