• موتورسيکلت کي وي K249R نيکران موتور
  • موتورسيکلت کي وي K249R نيکران موتور
  • موتورسيکلت کي وي K249R نيکران موتور
  • موتورسيکلت کي وي K249R نيکران موتور
  • موتورسيکلت کي وي K249R نيکران موتور
  • موتورسيکلت کي وي K249R نيکران موتور

معرفی جدیدترین ریس بازار

بررسی موتورسیکلت کی وی K249R نیکران موتور

28 خرداد 1402 16:03

شرکت نیکران موتور با سه محصول جدید مشترک با KeeWay در نمایشگاه خودرو شیراز 1402 حضور یافت که یکی از این محصولات، موتور ریس K249R است.

موتورسیکلت کی وی K249R به طور یکپارچه و امروزی طراحی شده و المان‌های مدرن دارد. دیلایت بومرنگی در چراغ جلو و رنگ‌آمیزی اسپرت بدنه، بسیار چشمگیر است. K249R با تلاش مهندسین کی وی با همکاری شرکت ایتالیایی موتوبولونیاپشن (MBP) طراحی شده که سابقه درخشانی در این حوزه داشته و کیفیت محصول را تضمین می‌کند.

Keeway K300R

این موتورسیکلت اسپرت به پیشرانه تک سیلندر چهار سوپاپه با حجم 250 سی‌سی مجهز شده که ۲۱.۵ کیلووات قدرت در ۹۷۵۰ دور در دقیقه و ۲۲.۵ نیوتن متر گشتاور در ۷۲۵۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. نیروی تولید شده توسط گیربکس 6 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. سیستم سوخت‌رسانی آن از نوع انژکتوری برقی بوده و استارتر الکتریکی دارد. سیستم کمک‌فنر جلو از نوع تلسکوپی معکوس و سیستم کمک‌فنر عقب از نوع تک کمک وسط روغنی است. کمک جلو به اندازه ۱۱۰ میلی‌متر و کمک عقب به اندازه ۴۳.۳ میلی‌متر جابجا می‌شود. هر دو چرخ به ترمز دیسکی و ABS مجهز هستند.

ایسیو و انژکتور K249R توسط شرکت آلمانی بوش ساخته شده‌اند. باک موتورسیکلت طراحی فیبرکربنی دارد و گنجایش آن به ۱۲ لیتر می‌رسد. حداکثر سرعت این موتور ریس حدود ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت و ظرفیت بارگیری آن ۳۴۵ کیلوگرم اعلام شده است. در مقابل موتورسوار یک صفحه دیجیتالی TFT قرار گرفته که اطلاعات لازم را به نمایش می‌گذارد.

Keeway K300R

از دیگر مشخصات موتورسیکلت K249R نیکران موتور می‌توان به امکان انتخاب حالت Eco و Sport اشاره کرد که روی نحوه رانندگی و میزان پاشش در موتور تأثیر می‌گذارد. محور عقب آن تنها از یک سمت به شاسی متصل شده تا در صورت نیاز، زمان کمتری صرف تعویض لاستیک شود.


شرایط فروش نیکران موتور

جهت اطلاع از آخرین اخبار موتورسیکلت در ایران به همراه جدیدترین خبرها از شرکت نیکران موتور پاسارگاد و همچنین جهت مشاهده قیمت انواع محصولات نیکران موتور در بازار موتورسیکلت ایران، مقالات زیر را مطالعه کنید:

دیدگاه کاربران